AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg er ei jente som ble kjent med en gutt og vi er i startfasen. Han virker snil, god og utrolig grei. Han er det med meg og virker virkelig interessert i meg. Greia er at jeg tenker hele tiden at han lurer meg, kommer til å ditche meg, hans tidsfordriv han bruker meg osv Hvorfor er det slik? Sitter her og tårene triller og selvtilliten min er og har alltid vært i bånn. Tenker hvorfor gidder han, han kan få vakrere enn meg, smartere, klokere jenter enn meg. Skulle ønske jeg kunne få fred og ro, tenke at han liker meg tross for at han kan få hvem som helst. At jeg er verdt noe, at han lurer meg ikke og bare har meg der. Men så tenker jeg igjen nei, det er ikke selvtilliten min det er han som lurer meg etc. Kan heller ikke si det til han: hei, jeg føler du lurer og bruker meg til du finner deg den rette, så er du klar til å ditche meg! Hva skal jeg si? Vil heller ikke at han skal tenke jeg er følelses vrak uten like og det vil føre til mye mistenksomhet og bråk. Skal jeg spørre, lurer du meg? Vet dette høres kleint og teit ut. Men er bare helt ferdig og måtte få det ut! :'(Anonymous poster hash: 8dbc8...baa
Kira-delta Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 (endret) Syns du virker litt kjip som faktisk kan tenke sånn om kjæresten din, samtidig som jeg forstår at det ikke er deg, men selvtilliten din som snakker. Tenk litt over dette: -hva vil du oppnå med å spørre? -hvilket svar vil du høre? -hvis du spør, og han svarer: vil du tro på svaret? -hvorfor tror du/tror du ikke på svaret? -hvis svaret er det du ikke forventet, hva gjør du med han som kjæreste? Redigert: du trenger ikke svare på det jeg skrev her, bare tenk over det for deg selv. Endret 6. september 2014 av Kira-delta
Gjest Seajewel Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Hva får deg til å tro at han kan få hvem som helst, men ikke du kan få hvem som helst?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Takker for svar <3 Nei, jeg tør ikke å spre han. Redd på hva han kommer til å tenke om meg og bare dra sin vei. Fordi han orker ikke drama!! Han forvirrer meg og. Han mener og vi sier vi er sammen, men han holder meg aldri i hånda i det offentlige. Fordi han vil vil selv være 100% sikker på vårt forhold for han gir signal om det offentlig. Han sier og at han har en stalker jente etter seg som aldri lar han få fred!! Den jenta har holdt på å stalke han i flere mnd... Anonymous poster hash: 8dbc8...baa
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Jeg skal være litt frekk her å si: Det vil alltid være noen penere, smartere, bedre, klokere osv enn deg. Men han valgte DEG. Sånn vil det være mot han også, du vil alltid smug-kikke på en fin fyr, ha gode samtaler med en super smart fyr osv osv, men igjen, du valgte HAN. Slapp av å nyt ny-forelskelsen
Gjest Seajewel Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Takker for svar <3 Nei, jeg tør ikke å spre han. Redd på hva han kommer til å tenke om meg og bare dra sin vei. Fordi han orker ikke drama!! Han forvirrer meg og. Han mener og vi sier vi er sammen, men han holder meg aldri i hånda i det offentlige. Fordi han vil vil selv være 100% sikker på vårt forhold for han gir signal om det offentlig. Han sier og at han har en stalker jente etter seg som aldri lar han få fred!! Den jenta har holdt på å stalke han i flere mnd... Anonymous poster hash: 8dbc8...baa Ok. Han vil ikke holde hender, og har en "stalkerjente"? Grums. Han er ikke ferdig med sitt forrige forhold. Og er redd for å møte på henne eller familie/venner. 1
FruRaeder Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Jeg skjønner deg godt. Tenker ofte slik når det er en ny fyr og vi ikke har gjort det offisielt. Jeg tror du må spørre han rett ut hva han ønsker med deg, og si at om han ikke er seriøs så vil du ut av det.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Til dere som har svart takker så mye! OG nei du er ikke frekk du som kommenterte! Stalker jenta er ingen av hans tidligere forhold! Han har sett henne en gang og siden har hun tatt helt av! Han sier ikke noe mer og han vil heller ikke snakke el si noe om hans tidligere forhold. Han nevnte en gang at han synes det var vanskelig å slå opp meg eksen. Hvordan kan jeg sprre han uten å virke desperat, usikker og naiv? Anonymous poster hash: 8dbc8...baa
Frk.K Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 (endret) Til dere som har svart takker så mye! OG nei du er ikke frekk du som kommenterte! Stalker jenta er ingen av hans tidligere forhold! Han har sett henne en gang og siden har hun tatt helt av! Han sier ikke noe mer og han vil heller ikke snakke el si noe om hans tidligere forhold. Han nevnte en gang at han synes det var vanskelig å slå opp meg eksen. Hvordan kan jeg sprre han uten å virke desperat, usikker og naiv? Anonymous poster hash: 8dbc8...baa Hehe okey Tror du bør la det være, jeg tror ikke han bruker deg.. om han koser med deg, gir deg komplimenter, oppvarter osv så er det nok ekte Hadde det kun vært sex, og thats it, at han ikke tar kontakt eller viser interesse med mindre han vil ha seg. Ja, da hadde vært noe annet Endret 7. september 2014 av Frk.K
Gjest Seajewel Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Til dere som har svart takker så mye!OG nei du er ikke frekk du som kommenterte! Stalker jenta er ingen av hans tidligere forhold! Han har sett henne en gang og siden har hun tatt helt av! Han sier ikke noe mer og han vil heller ikke snakke el si noe om hans tidligere forhold. Han nevnte en gang at han synes det var vanskelig å slå opp meg eksen. Hvordan kan jeg sprre han uten å virke desperat, usikker og naiv? Anonymous poster hash: 8dbc8...baa Vel, det sa eksen min også om jenta han innledet et forhold til bak ryggen mens han var sammen med meg; da jeg fant det ut, skyldte han på henne, og sa at de hadde bare vært på cafe en gang og etter det hadde hun stalket han. Mens sannheten var at han faktisk hadde latt henne tro det var et forhold. Ikke vær så blind.
Red-Ruby Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Han kan få hvem som helst - og han har allerede tatt valget. Hvis han ville hatt noen andre, så hadde han dumpet deg og blitt sammen med noen andre, fordi han kan jo det i følge deg,men han gjør det jo ikke? Her merker jeg at selvtillit er på bunn.. Eller er det kanskje forholdet? Hvordan har du vert i tidligere forhold i forhold til nå? At du ikke tør å konfrontere han med dine følelser viser at du ikke tar deg selv på alvor eller respekterer deg selv, det er ikke tilfeldig at akkurat du har havnet i denne situasjonen og at typen din ikke tar seg bryet med å anstrenge seg for deg. Hvordan kan du forvente at andre bryr seg om deg,når du ikke gjør det selv?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Igjen takk for svar! Ja, selvtilliten er på bånn som sagt! Får se om jeg klarer å fiske noe ut av han eller bare spre rett ut! Han er og en slik person, at når vi treffes er jo alt tipp topp. Men de dagene vi ikke gjør, blir det ingen mld el calling! Og nei, vi har ikke hatt sex... Anonymous poster hash: 8dbc8...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå