AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Hvorfor? Hvorfor må de stakkars mennene bli avspist med så kjedelig gaver? Det er jo lov å ønske seg slikt om man ikke gidder å bruke penger på det selv, men det er omtrent like spennende som dopapir. Nødvendig, men ikke noe som vekker begeistring. Med mindre det er pingviner eller Hello Kitty på altså, da er dasspapiret kult. Jeg syns bare det er så triste gaver, som vitner om at man kjøper noe bare fordi man må. Hva er da vitsen? Gavekort ville vært mer hyggelig, selv om det er kjedelig å pakke inn.Anonymous poster hash: 66d2d...79f 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Min mann elsker å få sokker. Det går så fort hull i dem... Skulle trodd han gikk på sandpapir hver dag Men å kjøpe det selv gidder han ikke, så det kan være det er den perfekte julegave til menn
lillelily Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 (endret) Jeg hadde syntes det var veldig kjedelig å få sokker av mannen min ihvertfall, så det får ikke han heller - med mindre de liksom hører til noe annet i gaven eller han får et helt eller større del av et antrekk Endret 6. september 2014 av lillelily
Pomelo Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Fordi de selv kommer med de ønskene? Har flere ganger fått til svar at de ønsker seg sokker eller boxershorts fra biltema....... 1
Sølvrosen Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Jeg kjøper alltid sokker eller boksere til mannen min til jul og bursdag, for han kjøper ikke selv. Jeg kjøper selvfølgelig også en mer spennende gave, stort sett bøker.
SiMa Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Fordi de selv kommer med de ønskene? Har flere ganger fått til svar at de ønsker seg sokker eller boxershorts fra biltema....... Fra biltema? Mannen min liker å gå i forskjellige sokker, noe som gir meg krampetrekninger. Holdt på å kjøpe ti par sokker i forskjellige farger og mønstre i morgengave til han, men endte opp med angstanfall i stedet. Har også vært inne på å kjøpe en hel haug ensfarva, svarte sokker så jeg slipper å slite med enslige sokker når jeg vasker og bretter klær.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Jeg kommer aldri til å kjøpe sokker og boxere til noen kjærste/mann i bursdag og julegave. De sier de blir glad for det, men jeg tror de bare er hyggelige. Sokker og boxere kan jeg kjøpe til han hvilken som helst annen dag hvis han ikke gidder å kjøpe det selv. Uten å pakke de inn. Sokker er ikke en gave! En gave skal være noe spesielt til akkurat han. Noe som er gjennomtenkt. Ikke en ti-pakk med sokker. Anonymous poster hash: 42129...0a9
Gjest saya Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Mannen min ønsker seg alltid boksere.... Jeg synes det er superkjedelig, men han pleier å kjøpe noen ved siden av "hovedgaven"..... Og han blir like glad hver gang, raringen.... Sokker kjøper jeg utenom, det er for kjedelig! .
Kara W Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 I fjor lagde jeg adventskalender til mannen med ett par sokker og en boksershorts hver dag. han ble kjempeglad Han syntes det var så praktisk å bare åpne pakken og kle på seg hver morgen, og det gikk mange måneder før han klagde over å være tom for sokker og boksershorts igjen. Men som hovedgave er jeg enig i at det er litt kjedelig. Han fikk noe annet fint under treet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå