Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med tørre lepper. Prøvd det meste,søker derfor råd her... Ikke fint med lipgloss når leppene er flakete :P

Videoannonse
Annonse
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Lipbalm fra APO, kjøpes på apoteket. Lifesaver for min del (Psoriasis).

Skrevet

Burt's Bees sin leppepomade er min absolutte favoritt. Er du sikker på at du drikker nok vann? Jeg trodde jeg gjorde det, men leppene mine forbedret seg veldig da jeg økte vanninntaket mitt.

Skrevet

Jeg syntes mentolatum lypsylen på apoteket er det eneste som holder :)

Skrevet

Carmex! Virkelig det beste i hele verden :) Eneste som funker på mine ødelagte lepper. Koster 30 kr på dagligvarebutikken, så den er hvert fall verdt å prøve. Jeg har aldri hatt mykere lepper :)

Anonymous poster hash: 6c429...2e3
Skrevet

Locobace Repair krem. Smør det på til natten og leppene blir babymyke etter noen netters bruk. Kan brukes om dagen og men ser litt rart ut...

dette er en apotekkrem, som er fantastisk på alt fra såre vinterhender til tørre hæler og føtter.

Anonymous poster hash: b4c52...a92

Skrevet

Carmen er det desidert verste man kan på leppene. Det ødelegger dem på lang sikt slik at du ikke vil kunne bruke noe som helst annet fordi alle andre merker vil gjøre leppene dine tørre.

Carmex inneholder nemlig camphor som er en av de verste ingrediensene som er å ha. Kan like gjerne bruke vaselin. Vaselin vil faktisk være bedre.

Anonymous poster hash: 910e0...556

Skrevet

Carmex skulle det være i første setning ja.

Anonymous poster hash: 910e0...556

Skrevet (endret)

Sliter med tørre lepper. Prøvd det meste,søker derfor råd her... Ikke fint med lipgloss når leppene er flakete :P

Jeg har prøvd det meste selv og brukte en periode Eos, som fungerte. For mitt vedkommende så er den absolutt beste lipbalmen La Mer The Balm. Har en litt stiv pris her i Norge (fås kjøpt på Gimle Parfymeri til litt over 400 kr), men varer så pass lenge at den klart er verdt pengene. Har hatt min i 6 måneder nå. :3

Jeg kjøpte den fordi underleppen min sprakk pga tørrhet, og jeg fikk en dyp flenge i underleppen midt på. Ett lag med den balmen gjorde at sprekken forsvant. Tok riktignok to dager før den var helet, men før jeg gikk til innkjøp av den balmen hadde jeg prøvd Eos, Burts Bees, vaselin, aloe vera med mer, uten hell.

Så nå går det i La Mer. ^^,

Fra å bruke lipbalm opp til 20-30 ganger pr dag er jeg nede i 4, for det trengs ikke oftere, og leppene mine er så myke. ^^,

Endret av Peanut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...