AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Har litt vondt i høyre side i ryggen.inntil ryggraden .i høyde med bukselinningen. Kommer innimellom stikkinger, når jeg bøyer meg. Kan også ta meg bak på et punkt i ryggen som er ømt.er livredd det er nyren.....men ville man da kunne finne et ømt punkt på utsiden...er faktisk litt usikker på om det er nyren jeg har vondt i, da jeg ikke er helt sikker på hvor de nøysktig ligger...høres det ut som om det er nyren det er vondt i eller?Anonymous poster hash: 069db...1a0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Hvis det er vondt når du beveger deg så er det nok ryggen. Jeg har hatt nyrestein og muskelknuter rett over nyren og det er faktisk ganske like smerter, ved milde nyresteinsmerter vel og merke. Har mange ganger trodd at jeg skulle få et nytt nyresteinanfall når det "bare" bare muskelknuter. Anonymous poster hash: cd3e4...e87
Nuttery Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Er det ikke slik at hvis det er nyrer så vil man IKKE kunne kjenne det på utsiden med mindre man dunker på det e.l? Slik fikk jeg i allefall forklart det når jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Legen knadde overalt rundt nyren, gikk fint. Når han dunket lett hvor den ligger ble det tilnærmet prosjektiloppkast og en intens smerte. Gå til legen
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Er ikke vondt hele tiden.kjrnner det ikke så mye når jeg ligger..er vel litt egsteligav meg:-( tenker på at det kan være kreft i nyren ol.tsAnonymous poster hash: a5ee8...b69
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Er det ikke slik at hvis det er nyrer så vil man IKKE kunne kjenne det på utsiden med mindre man dunker på det e.l? Slik fikk jeg i allefall forklart det når jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Legen knadde overalt rundt nyren, gikk fint. Når han dunket lett hvor den ligger ble det tilnærmet prosjektiloppkast og en intens smerte. Gå til legen Er nok litt forskjellig. De gangene jeg har hatt nyresteinanfall så har jeg ikke kunnet ligge eller sitte inntil noe, det har gjort så vondt! Det var det også når jeg hadde vondt i musklene over nyren, det var overraskende lik smerte, bare ikke så sterk selvfølgelig. Anonymous poster hash: cd3e4...e87
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Er ikke vondt hele tiden.kjrnner det ikke så mye når jeg ligger..er vel litt egsteligav meg:-( tenker på at det kan være kreft i nyren ol.tsAnonymous poster hash: a5ee8...b69 Nyrekreft er sjelden. Kreft hos unge personer er sjelden. Så den tanken kan du la ligge. Om man har nyrekreft så har man i tillegg mer symptomer enn smerter. Er du veldig begymret så gå til legen. Anonymous poster hash: cd3e4...e87
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Jeg har også slike smerter, mistenker at det er psykisk. Bekymrer meg for mye, dessuten ser jeg for mye på serier så mulig det er liggesår Føler nemlig at det blir bedre når jeg har vært i aktivitet. Anonymous poster hash: 94634...ed6
Nuttery Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Er nok litt forskjellig. De gangene jeg har hatt nyresteinanfall så har jeg ikke kunnet ligge eller sitte inntil noe, det har gjort så vondt! Det var det også når jeg hadde vondt i musklene over nyren, det var overraskende lik smerte, bare ikke så sterk selvfølgelig. Anonymous poster hash: cd3e4...e87 Jeg kunne heller ikke ligge eller sitte inntil noe, legen sa det var fordi nyren kom i klem innvendig og det derfor gjorde vondt
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Jeg har også slike smerter, mistenker at det er psykisk. Bekymrer meg for mye, dessuten ser jeg for mye på serier så mulig det er liggesår Føler nemlig at det blir bedre når jeg har vært i aktivitet. Anonymous poster hash: 94634...ed6 Kan ikke annet enn å flire litt, er selv ganske stressa, og ser mye serie.kom på nå at jeg sovna i to seteren i går når jeg så på serie i går.ikke den beste sovestillingen, kan vel komme av det:-)Anonymous poster hash: a5ee8...b69
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Nyrekreft er sjelden. Kreft hos unge personer er sjelden. Så den tanken kan du la ligge. Om man har nyrekreft så har man i tillegg mer symptomer enn smerter. Er du veldig begymret så gå til legen Unge mennesker, er ei dame på 41, håper jeg regnes som ung he he:-):-) Ts.Anonymous poster hash: a5ee8...b69
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Nyrekreft er sjelden. Kreft hos unge personer er sjelden. Så den tanken kan du la ligge. Om man har nyrekreft så har man i tillegg mer symptomer enn smerter. Er du veldig begymret så gå til legen Unge mennesker, er ei dame på 41, håper jeg regnes som ung he he:-):-) Ts.Anonymous poster hash: a5ee8...b69 Jada, da er du ung. Kreft er vanligere jo eldre man blir. Nyrekreft er sjelden hos de under 50-60 år. Anonymous poster hash: cd3e4...e87
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Jeg var plaget med store ryggsmerter hver morgen og når jeg sto mye i ro på hardt underlag. Det var min store muskelknute på livmoren som klemte mot nerver. Har du vært på gynekologisk undersøkelse i det siste og sjekket underlivet? Du er i rette alderen for å få muskelknuter så man vet aldri. Anonymous poster hash: 87e4d...4b3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Hadde gynekologisk undersøkelse for 14 dager siden;-) Jeg var plaget med store ryggsmerter hver morgen og når jeg sto mye i ro på hardt underlag. Det var min store muskelknute på livmoren som klemte mot nerver. Har du vært på gynekologisk undersøkelse i det siste og sjekket underlivet? Du er i rette alderen for å få muskelknuter så man vet aldri.Anonymous poster hash: 87e4d...4b3 Anonymous poster hash: a5ee8...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå