AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Hvordan fjerner dere neglelakk som har kommet på huden rett utenfor neglene? Jeg har fått det på ca bare 1 millimeter utenfor neglene, men om jeg bruker Q-tips så synes jeg det er vanskelig uten samtidig å skulle få bort noe av det som er ytterst på neglene. Hjelp?! Anonymous poster hash: b8505...306
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Jeg søler ikke utenfor neglene. Du får øve mer! Seriøst - det er det beste tipset jeg har.Anonymous poster hash: 46b47...070
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Hvordan fjerner dere neglelakk som har kommet på huden rett utenfor neglene? Jeg har fått det på ca bare 1 millimeter utenfor neglene, men om jeg bruker Q-tips så synes jeg det er vanskelig uten samtidig å skulle få bort noe av det som er ytterst på neglene. Hjelp?! Anonymous poster hash: b8505...306 For meg har det bestandig gått helt greit med en flat bomullpads med litt neglelakkfjerner på. Vri til side huden som er rundt neglene mens du fjerner neglelakken. Null problem Anonymous poster hash: 935b6...1c7
MissPierce Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Vent til lakken er HELT tørr, så vasker du hendene i litt varmere enn lunkent vann. Hold gjerne hendene i vanne litt, og så er det bare å pille det bort Tar alltid på lakk om kvelden, så kan jeg gjøre dette i dusjen om morgenen. Perfekt om man har fått litt lakk på neglebåndet f.eks... 4
Sandie Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Både Artdeco og Essie har slike nail polish corrector penner. Kanskj det er noe? http://www.artdeco.com/en/product/nail-polish-corrector-pen.html
netpuppy Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Jeg har aldri klart å perfeksjonere påleggingen av neglelakk, så jeg har heller perfeksjonert fjerning av det som er overflødig Etter at neglene er tørre vasker du opp (eller holder hendene i varmt zalo-vann til lakken på sidene er myk) før du forsiktig skraper av det overflødige med en pinsett eller noe annet smalt og flatt. Voila! Perfekte negler for oss med ustødige hender
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Lakker om kvelden. Når det er gått ca. 1 time etter lakkering vasker jeg en gang hendene og smører hendene med Eucerin håndkrem. Neste morgen er ddt som er på huden borte etter en håndvask.Anonymous poster hash: 9c21b...d68 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Både Artdeco og Essie har slike nail polish corrector penner. Kanskj det er noe? http://www.artdeco.com/en/product/nail-polish-corrector-pen.html Tusen takk for tipset! Jeg tror absolutt at det kan være noe! TS Anonymous poster hash: b8505...306
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Jeg har aldri klart å perfeksjonere påleggingen av neglelakk, så jeg har heller perfeksjonert fjerning av det som er overflødig Etter at neglene er tørre vasker du opp (eller holder hendene i varmt zalo-vann til lakken på sidene er myk) før du forsiktig skraper av det overflødige med en pinsett eller noe annet smalt og flatt. Voila! Perfekte negler for oss med ustødige hender Tusen takk for tipset! Det skal testes! TS Anonymous poster hash: b8505...306
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 For meg har det bestandig gått helt greit med en flat bomullpads med litt neglelakkfjerner på. Vri til side huden som er rundt neglene mens du fjerner neglelakken. Null problem Anonymous poster hash: 935b6...1c7 Men da gjelder jo kunsten å ikke få for mye neglelakkfjerner på bomullpads'en slik at det ikke kommer på selve negla i tillegg. Og det er en kunst i seg selv. TS Anonymous poster hash: b8505...306
Gjest BabyBlue Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Piller det vekk i dusjen når huden er varm og myk. Perfekt plassert neglelakk!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Jeg bruker en slik correctorpenn om jeg skulle få noe utenfor. Kjøper 5 stykk til en veldig billig penge på ebay. Anonymous poster hash: e4f59...07c
MissPierce Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Piller det vekk i dusjen når huden er varm og myk. Perfekt plassert neglelakk! Hvorfor gjøre det mer komplisert enn det er 1
fargeblyant Skrevet 7. september 2014 #14 Skrevet 7. september 2014 Beste tipset mitt er å bruke en tynn eyeliner kost som jeg dypper i neglelakkfjerner Jeg har en ekstremt ustødig venstrehånd, helt utrolig ræva finmotorikk, så dette redder meg hver eneste gang 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Pilling etc sliter på huden rundt neglene, anbefaler å fjerne det med correctorpenn, sminkepensel eller lignende. Husk også smør neglebåndene når du har lakket neglene. Anonymous poster hash: e4f59...07c 1
Zzyzx Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Beste tipset mitt er å bruke en tynn eyeliner kost som jeg dypper i neglelakkfjerner Jeg har en ekstremt ustødig venstrehånd, helt utrolig ræva finmotorikk, så dette redder meg hver eneste gang Dette. Korrigeringspenner har en tendens til å bulke til neglelakken litt og de er ikke veldig presise. Husk å fjerne neglelakk fra neglebåndene.
MissPierce Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 Pilling etc sliter på huden rundt neglene, anbefaler å fjerne det med correctorpenn, sminkepensel eller lignende. Husk også smør neglebåndene når du har lakket neglene.Anonymous poster hash: e4f59...07c Så lenge man gjør det når huden er myk pga det varme vannet så skal ikke det være noe problem. Har alltid gjort det sånn, og neglebåndene mine er helt fine 1
Purple Diamond Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 Så lenge man gjør det når huden er myk pga det varme vannet så skal ikke det være noe problem. Har alltid gjort det sånn, og neglebåndene mine er helt fine Jeg også 1
Gjest _LilleMy Skrevet 8. september 2014 #19 Skrevet 8. september 2014 Gjør det i dusjen. Bare holder hendene under vannet og piller neglelakken av, fungerer alltid Går vel an å gjøre det i vasken også, men pleier å lakke de før jeg dusjer av vane
Gjest Uhumskheter Skrevet 8. september 2014 #20 Skrevet 8. september 2014 Vent til lakken er HELT tørr, så vasker du hendene i litt varmere enn lunkent vann. Hold gjerne hendene i vanne litt, og så er det bare å pille det bort Tar alltid på lakk om kvelden, så kan jeg gjøre dette i dusjen om morgenen. Perfekt om man har fått litt lakk på neglebåndet f.eks... Det gjør jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå