Gå til innhold

Hvordan fortelle samboer at jeg vil slutte i den ene jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som tittelen sier hvordan skal jeg gå fram for å fortelle samboeren min at jeg ikke klarer å jobbe i ekstra jobben min lengre? Vi har ett veldig godt forhold og forteller hverandre alt... Men kjenner at dette sliter jeg med å fortelle for jeg føler jeg skuffer han..... Men jeg klarer ikke jobbe nesten 100 % på en jobb og så jobbe annen hver helg i en annen jobb.... Det sliter voldsomt på humøret mitt :-/ noen som har noen gode tips til hvordan gå fram? Jeg gruer meg sånn :(

Anonymous poster hash: 655c7...3ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det sånn som du har sagt det her :) at du sliter :)

Anonymous poster hash: 9fe90...78b
  • Liker 1
Skrevet

Hvis dere har et veldig godt forhold (som du skriver), skjønner jeg overhodet ikke hvorfor du gruer deg så veldig til å fortelle ham at du ikke vil ha 2 jobber?

Er det noen spesiell grunn til at du har disse 2 jobbene? Sliter dere økonomisk?

Anonymous poster hash: 7203d...3bf
  • Liker 2
Skrevet

Hvis dere har et veldig godt forhold (som du skriver), skjønner jeg overhodet ikke hvorfor du gruer deg så veldig til å fortelle ham at du ikke vil ha 2 jobber?

Er det noen spesiell grunn til at du har disse 2 jobbene? Sliter dere økonomisk?

Anonymous poster hash: 7203d...3bf

Nei sliter ikke økonomisk, har to jobber fordi jeg ønsker å bidra mer :)

Anonymous poster hash: 655c7...3ed

Skrevet

Er det noe å bekymre seg for da? Er det ikke bare å si at du er for sliten og derfor vil slutte? Med mindre du har forpliktet deg til utgifter som krever to jobber, da?

Anonymous poster hash: 1e1ba...5e2

Skrevet

Er vel bare å si det? Du bestemmer nå selv uansett hvor mye du jobber vel?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det høres mest ut som det er dine egne forventninger til deg som supermenneske selv du skuffer.

Jeg er ikke like sikker på at han vil bli like skuffet over deg som du er over deg selv.

Prøv ham.

Du har en 100% jobb, ikke ta livet av deg med urealistiske krav til deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...