AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Ja ? Når man er utadvendt? Men hater byen? Ble mamma tidlig og mistet mye av vennene mine på veien, har noen få , men de er som regel opptatt Kjenner jeg savner å ha noen å ta en kaffe med :/ Anonymous poster hash: 27653...88f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Når er har barn har jeg merket at det er enklere å bli kjent med andre som har barn. De vet hvordan venninnen har det, da barnet gjerne er med eller vanskelig å få barnevakt... Jeg ble kjent med andre gjennom lekeplassen i byen jeg bor i. Når jenta mi lekte med andre der, satt jeg gjerne og snakket med foreldrene til de andre. Det finnes mange muligheter for å bli kjent med andre, gjerne i miljøet der barnet ditt ferdes. Det starter gjerne med et hei, noen spørsmål eller setninger om hvor godt barna leker sammen, så utvikler det seg til kaffe og vennskap. Sånn hr det vært her hvertfall Anonymous poster hash: 7eb5d...287
Miss Indi Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Ja ? Når man er utadvendt? Men hater byen? Ble mamma tidlig og mistet mye av vennene mine på veien, har noen få , men de er som regel opptatt Kjenner jeg savner å ha noen å ta en kaffe med :/ Anonymous poster hash: 27653...88f Hvor i landet bor du?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Lillestrøm området Hadde en stoor gjeng før! Men alle har fra falt litt.. Nå har de fleste fått små barn og er opptatt! Mine har blitt litt store ... Og resten av vennekretsen er alltid på byen Anonymous poster hash: 27653...88f
Miss Indi Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Lillestrøm området Hadde en stoor gjeng før! Men alle har fra falt litt.. Nå har de fleste fått små barn og er opptatt! Mine har blitt litt store ... Og resten av vennekretsen er alltid på byen Anonymous poster hash: 27653...88f Jeg bor langt unna, i Asker, men jeg trenger også flere venner: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå