AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg er i et avstandsforhold med en gutt jeg synes er helt fantastisk. Den første tiden var alt bare topp, nå er det ikke lenger det. Han gir meg aldri komplimenter lenger, han sier det er fordi han ikke ser meg gjennom telefonen og forstår ikke at det finnes andre typer komplimenter enn de som går på utseendet (han ga meg komplimenter for personligheten min hele tiden før), han er alltid vanskelig å få tak i, svarer meg ikke på fb, skype, meldinger eller når jeg ringer han. Når han først svarer har vi fine samtaler om hva vi har gjort den dagen og gjerne diskusjoner, aldri koseprat lenger. Han forstår ikke at jeg trenger bekreftelse på at han liker meg som mer en venn, ifølge han er det Moe jeg burde tatt for gitt. Men når det kan gå flere dager mellom hver gang vi snakker sammen, så ser jeg på det som en selvfølge at vi må flørte og koseprate litt for å holde gnisten oppe og ikle bare ende opp som venner. Jeg kjenner at det er dit det går for meg. Jeg ønsker ikke at det skal skje, for han er så herlig. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut med dette. Jeg begynner å bli sliten av å alltid være den som må ta kontakt. Prøvde en periode å ikke ta kontakt, og da gikk det nesten en uke før han gjorde det. Noen som har noen tips? Hvis vi ikke får fikset dette må jeg nesten bare gjøre det slutt, for dette sliter på meg psykisk. Anonymous poster hash: 81925...9ba
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Jeg er i et avstandsforhold med en ..................... aldri koseprat lenger. Han forstår ikke at jeg trenger bekreftelse på at han liker meg som mer en venn, ifølge han er det Moe jeg burde tatt for Noen som har noen tips? Hvis vi ikke får fikset dette må jeg nesten bare gjøre det slutt, for dette sliter på meg psykisk.Anonymous poster hash: 81925...9ba kan du ikke si dette? Anonymous poster hash: 2f15b...709
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 kan du ikke si dette? Anonymous poster hash: 2f15b...709 Jeg har forsøkt... Eller, har ikke sagt det sliter på meg psykisk rett ut, men har sagt at jeg ikke klarer å leve sånn. Da var det fint i to måneder, så rett tilbake på det gamle...Anonymous poster hash: 81925...9ba
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 81925...9ba
Berit Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Lettere sagt enn gjort, men du må bare da slutte å ta kontakt så ofte og ikke forvente at han gir deg mer bekreftelse enn det han gjør. Det er noe du ikke kan forlange. Du vil vel ha bekreftelse av han fordi han tar initiativ til det selv og har lyst til å gi deg det. Ikke fordi du "tvinger" han til det. Men fint at du sier til han at du trenger det. Det kan være nødvendig og behov for å påminne hverandre om at vi trenger det i et forhold. Men nå har du sagt og vist det. Nå må du la han være i fred. Det er viktig at man ikke klandrer kjæresten og sutrer, men fortelle på en kjærlig måte at man trenger/liker/blir glad når h*n gir bekreftelse som......osv
Gjest Heartbeat Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Jeg hadde iallefall ikke tatt noe kontakt med han først. Hadde bare gått videre og kost meg ute med venner og funnet på noe annet. Takk imot komplimenter fra andre menn.Så fikk han sitte der med skjegget i postkassa! Han tar deg jo for gitt ja!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Hva er dette med å måtte ha bekreftelse hele tiden??? Anonymous poster hash: fbd0f...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå