AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Betalte dere noe av reise- og oppholdsutgiftene til gjestene? Er det frekt å invitere til bryllup utenlands uten å betale for reise og opphold? Vi har ikke bestemt oss for noe, men er bare nysgjerrige på hvordan folk gjør ting, vil holde alle muligheter åpne.Anonymous poster hash: d87ab...8d8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Jeg hadde ikke orket å brukt mange tusen på å reise til et bryllup til en venn i utlandet, om det var mitt barn som skulle giftet seg så hadde det blitt noe annet. Anonymous poster hash: 909a6...059
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Betalte dere noe av reise- og oppholdsutgiftene til gjestene? Er det frekt å invitere til bryllup utenlands uten å betale for reise og opphold? Vi har ikke bestemt oss for noe, men er bare nysgjerrige på hvordan folk gjør ting, vil holde alle muligheter åpne.Anonymous poster hash: d87ab...8d8 Vi inviterer kun de nærmeste og ingen venner. Betaler for alt den gjeldende dagen/natten (mat,opphold og fri bar). Har sagt vi ikke ønsker gave. Synes dette blir mest rettferdig når vi inviterer dem til bryllup i utlandet.Anonymous poster hash: 997d7...fce
Gjest Nori Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Nei vi betalte ikke reise eller opphold, men vi inviterte kun den aller nærmeste familien og vi sa vi ikke ønsket gave. Nå skal det sies at mannen er fra landet vi giftet oss i og familien hans bor der. Hadde det ikke vært for det hadde vi giftet oss i Norge.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Jeg betalte for alle jeg inviderte (biletter og opphold, 3 stk). Kjæresten inviterte ingen, så han betalte ingenting. Anonymous poster hash: dd964...d0f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Jeg betalte for alle jeg inviderte (biletter og opphold, 3 stk). Kjæresten inviterte ingen, så han betalte ingenting.Anonymous poster hash: dd964...d0f Har dere ikke felles økonomi?Anonymous poster hash: 0cbb9...b71
Leini Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Har vært invitert i to bryllup utenlands, og de gjorde det forskjellig. Ene paret inviterte ikke noen, bare sa ifra om at de skulle gifte seg der. Nå var det et land det (fremdeles) er dyrt å reise til. Ønsket man å delta, var man velkommen. Tror det kun var foreldrene som dro. Det andre bryllupet inviterte de masse folk og betalte flyet for alle, men ikke hotell og mat (utenom bryllupsmiddag)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Vi inviterte kun foreldre og søsken. Foreldrene våre betalte reise og opphold for seg selv og søkskenene (med partnere, det var ingen barn i familien på dette tidspunktet). V betalte for alt som hadde med feiringen å gjøre. Vi ville aldri inviteret venner osv uten å kunne betale for overnattingen.Anonymous poster hash: c1c4b...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå