Imax Skrevet 7. juli 2004 #1 Del Skrevet 7. juli 2004 Noen som har spesielle turtips om hva man bør ta med seg? Altså ikke hvor turen skal gå, men det praktiske. Her er mitt: Kjøp lekesett på IKEA med øse, sleiv, visp og stekespade. Lett å dytte inn i stormkjøkkenet og gjør det enkelt å lage mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 7. juli 2004 #2 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg pleier alltid å ta med førstehjelps puta mi om jeg skal lengre turer, hoggorm tabletter til vofsen, storkjøkken( eller så mat i pose, kun tilsett vann ), drikkevann og evt termos med varmt vann. Sitteunderlag, myggolje nå på sommeren Regntøy Kart/kompass/gps om slik type tur Kniv er kjekt å ha med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #3 Del Skrevet 7. juli 2004 Sportstape. Det kan brukes til alt: * gnagsårforebygging (legg på *før* turen) * reparere smårifter i klær og telt * fikse knekte solbriller * teipe vonde knær i bratte bakker * teipe rundt termosen så den blir lettere å åpne Hva er det egentlig sportstape ikke kan brukes til? kart og kompass Og ulltrøye. Jeg er avhengig av ull på tur... Ullsokker. Bomullssokker er for amatører og gnagsårelskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå