Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dårlig sannvittighet av og skrive dette, men føler ikke at jeg kan snakke med venner om dette.

Vi ble sammen for 1 år siden, men har kjent hverandre i alle år. De første 4 månedene var en drøm, men han har blitt fullstendig usympatisk, han kan skjønne at jeg er lei meg eller sint, men han Gjør ikke noe med det, han sier bare at jeg er sur, noe som irriterer meg, han har også begynt og bli ganske hardhendt. Dette har skjedd opp til flere ganger at han har dyttet meg eller tatt hard tak i meg. Men tidligere k dag, disket han meg ganske hardt på sinka opp til flere ganger, og jeg sa det gjorde vondt flere ganger, han ga seg ikke så jeg vridde meg nokk en gang med rompa en annen retning og klappet han tilbake på armen og spurte om han syntes det gjorde vondt, da tokk han flat hånden og dasket meg ganske hardt tilbake på armen.

Etter en stund der jeg hadde tenkt litt, forsto jeg at det var jeg som var dum og sko han.

Etter ett par timer dasket han meg på bryste ganske hardt på lek og trykket meg på brystet da han viste st jeg var støl akkuratt der. Siden jeg tenkte godt igjennom hva jeg skulle gjøre om dette skjedde igjen, sa jeg strengt til han at han var hard hendt og det gjorde vondt, men nei han ga deg ikke. Jeg prøvde og vise at det var alvor men var ikke respons og få.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg gikk ut på trappa for og ta meg en røyk fordi jeg var forbanna da slang han etter meg "så koselig det var og se på film meg det" jeg svare ikke så fikk jeg "Sure kjærring" slengt etter meg....

Er så lei ! Er jeg som sitter igjen med dårlig sannvittighet Vær gang og han driter i hvordan jeg har det omtrent. .

Hva skal jeg gjøre neste gang? Noen som har tips?

Anonymous poster hash: b7501...9f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du si klart ifra, det er slik det begynner, neste gang våkner du kanskje med en blåveis og du tenker '' jaja han var jo full, han mente det ikke.. Så føler du tilknytning og klarer ikke å dumpe han, du blir fanget i et ulykkelig forhold osv....

Du liker det ikke, du må si det til han og tar han ikke konsekvensene må du komme deg bort fortere enn du kan si hakkapalita.

• Liker 4
Skrevet

Jeg klarer ikke og dra fra han, selv om jeg kanskje vet at det er det beste, jeg får det bare ikke til. Hva kan jeg gjøre slik at han forstår at han ikke kan gjøre slikt?

Når jeg snakker med han så vrir han på det slik at det blir min skyld, og slik har det aldri vært i andre forhold.

Hva kan jeg gjøre ?

Skrevet

Jeg klarer ikke og dra fra han, selv om jeg kanskje vet at det er det beste, jeg får det bare ikke til. Hva kan jeg gjøre slik at han forstår at han ikke kan gjøre slikt?

Når jeg snakker med han så vrir han på det slik at det blir min skyld, og slik har det aldri vært i andre forhold.

Hva kan jeg gjøre ?

At han vrir det til at det er din skyld, er livsfarlig. Det vil manipulere deg og bryte ned selvtilliten din. Det er bare en ting du kan gjøre, du må forlate ham. Gjør det nå, ikke vent til neste gang han er hardhendt.

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva kan jeg gjøre ?

Du sier over har at du var dum som slo han? Unnskyld, men du er klar over at han misshandler deg? Både mentalt og fysisk?

Her har du ETT valg, fortell alle dine venner om hvordan han er og hvordan du har det, og kom det til helvete vekk fra fyren med en eneste gang! Og se deg ALDRI tilbake!

• Liker 4
Skrevet

Hva kan jeg gjøre ?

Det er lettere å forandre seg selv, enn å forandre andre....

Anonymous poster hash: 41a27...5ec

• Liker 1
Skrevet

Blir så trist og lei meg. Til lenger du venter til vanskeligere blir det. Ikke finn deg i det. Reis om han ikke respekterer deg. Finn støtte i foreldrene dine om det blir tøft. Normale foreldre er som klipper når det blåser som verst

• Liker 2
Skrevet

Har nok ikke mennesker rundt meg som jeg kan dra til. Føler at jeg må finne en måte og fikse dette på. Han mener nok ikke og være så hardhendt, men det er nesten som at han ikke forstår at ham er det?

Skrevet (endret)

hadde det som deg. er naivt å håpe på at det blir bedre når han er begynt med å psyke deg ned på den måten. ble bare verre og verre i mitt tilfelle, akkurat som folk sa til meg. men jeg ville ikke gi opp håpet om det som kunne bli, hvordan vi kunne få det. men har ikke angret en dag siden jeg dro.
Vet ikke grunnen din til å ikke gå ifra han, men det er mye vondere å være ensom i et forhold og ha forventninger som hele tia blir knust enn å være ensom alene.

virker ikke som han har særlig med forståelse heller da han tar seg nær av at du går ut fordi du trenger luft og er forbanna.. kan være som du sier at han ikke forstår han gjør dette. men uavhengig så skader han deg

Endret av rangle
Skrevet

Ja, er helt enig med deg, kanskje snakke ordentlig ut med at og si akkuratt det jeg synes?

Skrevet

Hvorfor har du dårlig samvittighet for dettte?!?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har nok ikke mennesker rundt meg som jeg kan dra til. Føler at jeg må finne en måte og fikse dette på. Han mener nok ikke og være så hardhendt, men det er nesten som at han ikke forstår at ham er det?

Jo, han mener å være så hardhendt. Hans mål er å ha total fysisk og psykisk kontroll over deg.

Du må forlate denne mannen umiddelbart! Han vil ALDRI bli bedre.

• Liker 3
Skrevet

Ja, er helt enig med deg, kanskje snakke ordentlig ut med at og si akkuratt det jeg synes?

Jo, men hvis han ikke forstår kan det være for at han ikke er i stand til å forstå uansett hva du sier og forklarer. Hvis du sier det du syns eller hvordan du oppfatter dette tipper jeg han vil si noe som at du overdriver/innbiller deg ting / tar feil osv eller kanskje at han ikke mente det og blabla. Også går ting fint. Helt til det ikke går fint fordi det skjedde igjen.

Uansett hvor mye du håper han kan forandre seg for deg bare han elsker deg høyt nok, bare du er verdt det nok.. så er han ikke i stand til det nå

Skrevet (endret)

Har dere prøvd parterapi?

Jeg ser jo at han allerede har en viss kontroll over deg i og med at du sier du ikke kan forlate han,ognå begynner han å bli hardhendt, og vi vet alle hvilken vei det går. Foreslå parterapi for han, og han SKAL delta, hvis ikke går du, selvom du nå sitter og lager unnskyldninger for han.

Ikke bli en av de som blir med en voldsmann, og gud forby,ikke få barn med han. Nok av barn som har vokst opp med voldelige foreldre.

Endret av Christiania_Oslo
Skrevet

Dra! Se deg aldri tilbake! Om du så pakker å alt dette her mens han er vekke, så du slipper å takle det der å da, så gjør det.

Men du bør komme deg vekk før det blir verre, for det blir neppe bedre.

Gjest Seajewel
Skrevet

Vær glad i deg selv, ikke skuff fremtida di for en taper som han der.

Ikke vær redd for å ende opp alene, du vil finne en ny. Det finnes ordentlige og snille menn der ute.

Skrevet

Får dårlig sannvittighet av og skrive dette, men føler ikke at jeg kan snakke med venner om dette.

Vi ble sammen for 1 år siden, men har kjent hverandre i alle år. De første 4 månedene var en drøm, men han har blitt fullstendig usympatisk, han kan skjønne at jeg er lei meg eller sint, men han Gjør ikke noe med det, han sier bare at jeg er sur, noe som irriterer meg, han har også begynt og bli ganske hardhendt. Dette har skjedd opp til flere ganger at han har dyttet meg eller tatt hard tak i meg. Men tidligere k dag, disket han meg ganske hardt på sinka opp til flere ganger, og jeg sa det gjorde vondt flere ganger, han ga seg ikke så jeg vridde meg nokk en gang med rompa en annen retning og klappet han tilbake på armen og spurte om han syntes det gjorde vondt, da tokk han flat hånden og dasket meg ganske hardt tilbake på armen.

Etter en stund der jeg hadde tenkt litt, forsto jeg at det var jeg som var dum og sko han.

Etter ett par timer dasket han meg på bryste ganske hardt på lek og trykket meg på brystet da han viste st jeg var støl akkuratt der. Siden jeg tenkte godt igjennom hva jeg skulle gjøre om dette skjedde igjen, sa jeg strengt til han at han var hard hendt og det gjorde vondt, men nei han ga deg ikke. Jeg prøvde og vise at det var alvor men var ikke respons og få.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg gikk ut på trappa for og ta meg en røyk fordi jeg var forbanna da slang han etter meg "så koselig det var og se på film meg det" jeg svare ikke så fikk jeg "Sure kjærring" slengt etter meg....

Er så lei ! Er jeg som sitter igjen med dårlig sannvittighet Vær gang og han driter i hvordan jeg har det omtrent. .

Hva skal jeg gjøre neste gang? Noen som har tips?

Jøss!, er du gammel nok til å røyke?

Tror dette er et troll jeg.

Anonymous poster hash: 28772...afa

Skrevet

Jo, han mener å være så hardhendt. Hans mål er å ha total fysisk og psykisk kontroll over deg.

Du må forlate denne mannen umiddelbart! Han vil ALDRI bli bedre.

This!

Anonymous poster hash: 5a60e...a03

Skrevet

Jøss!, er du gammel nok til å røyke?

Tror dette er et troll jeg.Anonymous poster hash: 28772...afa

Har dere ikke hørt det, alt og alle på kg er troll for tiden.. Nå er det blitt til det at å kalle folk troll er trolling.

Anonymous poster hash: 5bb91...1a4

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Hypnotica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...