Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Jeg begynte med p-plaster for halvannen måned siden. Har brukt p-piller i flere år, men da jeg er litt distre og lett glemmer pillene, tenkte jeg prøve p-plaster. Trodde at det var noenlunde likt innhold av hormoner og at jeg derfor ville slippe bivirkninger. Men etter at jeg begynte på plasteret har jeg fått hovne og større pupper. Da jeg allerede har (for) store pupper i forhold til resten av kroppen, (75C og 36 i klær) syns jeg ikke dette var så bra. Er det andre som har opplevd det samme? Tviler sterkt på om jeg er gravid, så ser ingen annen mulighet enn at det kan være plasteret. Synes egentlig det funker veldig bra ellers, men må vel bare gå tilbake til pillene igjen da...
lena24 Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 jeg har ikke hattt noe problemer med de. har brukt dem i 3 mnd nå.
Gjest Lilleulv Skrevet 12. juli 2004 #3 Skrevet 12. juli 2004 Jeg begynte med p-plaster for halvannen måned siden. Har brukt p-piller i flere år, men da jeg er litt distre og lett glemmer pillene, tenkte jeg prøve p-plaster. Trodde at det var noenlunde likt innhold av hormoner og at jeg derfor ville slippe bivirkninger. Men etter at jeg begynte på plasteret har jeg fått hovne og større pupper. Da jeg allerede har (for) store pupper i forhold til resten av kroppen, (75C og 36 i klær) syns jeg ikke dette var så bra. Er det andre som har opplevd det samme? Tviler sterkt på om jeg er gravid, så ser ingen annen mulighet enn at det kan være plasteret. Synes egentlig det funker veldig bra ellers, men må vel bare gå tilbake til pillene igjen da... bivirkninger pleier å forsvinne etter 2-3 mnd da... hadde skikkelig ømme pupper den første mnd, men merker ikke noe nå...
Thomasine Skrevet 12. juli 2004 #4 Skrevet 12. juli 2004 Jeg er på min 2.måned og eneste bivirkning er uren hud i ansiktet... :-? :evil: Ja, og så har sex-lysten økt!!!!
lena24 Skrevet 12. juli 2004 #5 Skrevet 12. juli 2004 Jeg er på min 2.måned og eneste bivirkning er uren hud i ansiktet... :-? :evil: Ja, og så har sex-lysten økt!!!! hmm min sex lyst er dabbet helt av, kansje det er min bivirkning. kjipe greier. heldig du..
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #6 Skrevet 29. august 2004 Bivirkningene avtar, slapp av :-) 75C og 36 i klær, du er kjempeheldig, det er slike kropper folk betaler tusenvis av kroner for å få, puppene er ikke for store, rett deg opp og vær stolt ! Sex lysten har ikke minket, men sliter "av og til" med å få orgasme, det tar litt lengre tid nå, men så lenge sexen er god så er vel kanskje det ingen ulempe, hehe Har sex lysten dabbet helt av bør du prøve noe annet, da er det rett og slett "for" prevantivt.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå