Gå til innhold

Tog til Værnes.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal ta et tog fra Trondheim til Værnes stasjon,og skal derfra videre med taxi som må forhåndsbestilles.Så er det noen som vet om Værnes stasjon ligger der hvor flyplassen ligger? Er det langt fra togstasjonen til utgangen på flyplassen der hvor drosjeholdeplassen er? Det er greit å vite med tanke på hvilket klokkeslett jeg skal bestille drosjen til. Har kun erfaring med fly. På forhånd takk for svar i tilfelle jeg skulle glemme det senere :)

Anonymous poster hash: 6dc43...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt 'ala gardermoen, der toget stopper rett ved flyplassen. Vil tro det tar deg 5 min eller noe sånt, men jeg husker ikke helt hvor taxien stod i forhold til toget.. Mener det var veldig nærme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar maks fem minutter å gå fra togstasjonen og til der flybussene går fra i hvert fall, regner med at taxiene går fra samme sted? Den ligger bortenfor det hotellet som ligger der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt 'ala gardermoen, der toget stopper rett ved flyplassen. Vil tro det tar deg 5 min eller noe sånt, men jeg husker ikke helt hvor taxien stod i forhold til toget.. Mener det var veldig nærme.

Så det er egen holdeplass ved toget,eller kan jeg likså godt bestille den til holdeplassen ved flyplassen siden det blir noe alla Gardemoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar maks fem minutter å gå fra togstasjonen og til der flybussene går fra i hvert fall, regner med at taxiene går fra samme sted? Den ligger bortenfor det hotellet som ligger der :)

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Tar maks 5 min å gå. Togstasjonen ligger rett bortenfor hotellet som ligger ved flyplassen, og fra hotellet kan man se taxiene og flybussene, tar altså ikke lang tid. Husk at toget kan være noen minutter forsinket mtp at du skal bestille taxien :) Når man går fra toget til flyplassen kommer man til ankomstdelen på flyplassen, og der står altså alle taxiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar maks 5 min å gå. Togstasjonen ligger rett bortenfor hotellet som ligger ved flyplassen, og fra hotellet kan man se taxiene og flybussene, tar altså ikke lang tid. Husk at toget kan være noen minutter forsinket mtp at du skal bestille taxien :) Når man går fra toget til flyplassen kommer man til ankomstdelen på flyplassen, og der står altså alle taxiene.

Det har jeg allerede tatt med i beregningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Toget er nesten aldri forsinket. Det er også mulig å bestille taxi fra Hell stasjon eller Stjørdal stasjon. Hvis du ikke skal til Værnes er det vel ikke noen vits i å gå av på Værnes stasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget er nesten aldri forsinket. Det er også mulig å bestille taxi fra Hell stasjon eller Stjørdal stasjon. Hvis du ikke skal til Værnes er det vel ikke noen vits i å gå av på Værnes stasjon.

i hvilken rekkefølge kommer de stasjonen?rEr Hell og Stjørdal før eller etter Værnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell er et par min før. Stjørdal er et par min etter.

Stjørdal stasjon er i sentrum.

Anonymous poster hash: d502a...0ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk da vet jeg det ved en senere anledning. Nå er nemlig billetter bestilt og henta ut :)

Hell er et par min før. Stjørdal er et par min etter.

Stjørdal stasjon er i sentrum.

Anonymous poster hash: d502a...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...