AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Har noen oppbevaringsglass som opprinnelig var til oppbevaring av sylteagurk, etc. Jeg vasket dem og tok av etikettene, men er igjen lim! Ganske mye, gjennomsiktig, seigt... Forsøkte å skrape det av med kniv, gikk ikke. Forsøkte å skrubbe vekk med svint, gikk ikke. Forsøkte å ta bort med fingrene, gikk ikke. Tips?Anonymous poster hash: b3d91...2ae
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Sprit? Ligge lenge i varmt vann med zalo? Anonymous poster hash: ab0e2...45e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Kan forsøke var,t vann med zalo, ja, har ikke sprit i hus.. Med mindre antibac regnes som sprit.Anonymous poster hash: b3d91...2ae
Gjest Blomst83 Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Aceton. Kjøp deg en neglakk som innholder aceton. Jeg preserte å få superlim på gulvet mitt,og uansett hva jeg prøvde på gikk det ikke bort.Men et raskt søk på google kunne fortelle meg at aceton var løsningen.Og når det fjerner stivna superlim vil jeg virkelig tro at det vil fjerne sånn lim som du beskriver
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Wmør inn med Zalo el. Yes, sett glasset i vasken og fyll det innvendig med springvarmt vann. La stå 5 til 10 minutter, vask med børste og vann. Evt. Mer Zalo. Eller sett glasset i oppvaskmaskina, da pleier alt gå bort. Men vær klar over at rødbeter og sylteagurk glass hvor det har vært eddik oppi setter smak og lukt på alt annet du putter oppi uten eddik. F.eks. tørrvarer eller syltetøy. Noe sitter i lokket og noe sitter i glasset. Så de glassa kaster jeg pga. Dårlig erfaring.Anonymous poster hash: 440c4...99e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Æsjda, får fylle det glasset opp med hjemmelaget - et eller annet syltet- , da.. Tusen takk for tips Anonymous poster hash: b3d91...2ae
Suss81 Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Ta å fukt en bommullsdott godt med neglakkfjerner og gni, da forsvinner lim fra glass
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Neglelakkfjerner eller rødsprit.Anonymous poster hash: f65fa...bf8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Olje. Anonymous poster hash: dcd05...a44
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Sprit? Ligge lenge i varmt vann med zalo? Anonymous poster hash: ab0e2...45e Ja Funker alltid hos meg Anonymous poster hash: 38c40...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå