Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som de fleste kanskje har fått med seg, har jeg nå vært igjennom et helvete med kjærlighetssorg, svik og nestenm knukket selvtillit. Jeg har også skrevet at det går bedre og bedre for hver dag.

Men i dag har jeg en av disse dagene hvor jeg føler meg nedstemt, sentimental, trist og lei. Dette har helt sikkert sammenheng med at jeg så eksen og nydama drev på med hektisk bæring av hennes ting opp i hans leilighet i går.....Hun har jo praktisk talt bodd der siden de ble sammen for fire måneder siden( han bedro meg med henne), så egentlig burde jeg ikke bli overrasket. '

Det er bare så innmari vondt å bli påmint alt det jævlige han har utsatt meg for, og få bekreftelse på hvor lite jeg var verdt for han.

Det gjorde det jo ikke bedre at jeg kunne høre dem styre på soverrommet i natt...de hadde det ene soverromsvinuet på vidt gap, så vanskelig å høre dem er det jo ikke akkurat når man er nærmeste nabo........

Trenger egentlig en god klem, og noen trøstende ord i dag.. :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lompa
Skrevet

:klem::klem::klem: `

Muligens en smule dårlig samvittighet som får de til å bli så overdrevet demonstrative på sin kåte lykke?

:klem:- mer litt til...

Gjest GreenSky
Skrevet

:o For noen folk!? At det går ann!? :roll:

:trøste:

Skrevet

For det første: JEG HADDE FLYTTA!!!!!!

For det andre: :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Hjalp det?

Skrevet

Jeg kan jo ikke nekte dem å flytte sammen (etter 4 mnd!!!!!!!) ei heller nekte dem å leve sine liv som dem ønsker. MEn jeg skulle så gjerne ønske jeg slapp å bli konstant påmint det vonde. Skulle så gjerne ønske de tik litt mer hensyn til meg selv om jeg hverken kan forvente eller kreve den forståelsen av dem. Iallefall at de holdt seg for god til å ødelegge nattesøvnen min. Skulle så gjerne ønske jeg ble ferdig med dette en gang for alle!

Gjest Jente 32
Skrevet

Her kommer en stor klem :trøste:

Bare vær glad du er kvitt idioten som ikke har mer menneskelighet i seg enn å provosere så åpentlyst.

Du kan få noe mye bedre enn det!

Lykke til videre!

Skrevet

JEg har solgt leiligheten min og er på hektisk jakt etter en ny plass å bo. Jeg blir så forbanna når jeg tenker på at det tross alt var han som flytta inn så nære meg etter å ha kjent meg i 14 dager..........Det er for jævlig at jeg må bryte opp mitt nettverk og ikke minst jenta mi sitt nettverk på grunn av denne mannen. Men ser nå tydelig at jeg har gjort det rette tross alt. Jeg kommer aldri til å bli ferdig med dette hvis jeg ikke får litt avstand snart.

Skrevet

Uff da..... :kose: :klem2:

Det er en lei situasjon. Håper du snart kommer deg unna dem. Husk at selvom dagen er tung i dag, så er den ikke det hver dag.

Drittfyrer som tråkker på andres følelser skulle vært kastrert....... Midlertidig....

Skrevet

Vet hvordan du har det.... :klem::klem:

Skrevet

Masse gode :klem: :klem: :klem: :klem: fra meg.

Vet ( nesten ) hvor grusomt du har det. Har selv blitt bedratt og det er grusomt å se dem sammen. Og enda verre når du har dem så nærme som du har.

:klem:

Ikke glem at du fortjener så mye bedre enn en dust som ikke eier medfølelse/empati for andre.

Og bare vent, rundt de neste svingene blir det mye bedre. Og så hjelper det utrolig mye å komme seg vekk. Ute av syne = ute av sinn.

:klem:

Skrevet

Du kan få bo hos meg til du finner deg en plass og bo, så slipper du å se og høre eksen og nydama hannes!!

:klem: fra Sarabi

Gjest Anonymous
Skrevet
Du kan få bo hos meg til du finner deg en plass og bo, så slipper du å se og høre eksen og nydama hannes!!

:klem: fra Sarabi

KG er et unikt sted noen ganger :-)

Så omtenksomt av deg sarabi :klem:

Skrevet

Du er snill du, Sarabi! Men jeg tror nok du hadde fått noia der jeg hadde stått på døra med en snusfornuftig niåring og en stor schæferhund som løper gjennom hele leiligheten din med skitne poter......

MEn tuuuusen takk for omtanken!

Heldigvis har jeg KG! Dete r så godt å få luftet sine tanker og følelser og føle at man får støtte og forståelse! JEg er glad ikke sjefen min ser hvor ofte jeg er inne på KG i løpet av arbeidsdagen......i allefall ikke når jeg har det som i dag. Har bare lyst til å rømme laaaaaangt unna akkurat nå. Gruer meg til å komme hjem til alt det vonde i dag....

Skrevet

Jeg har ei 60 kvm leilighet, mann, hund, et soverom og en bod. Dere hadde nok fått god plass her Lovvi.

Håper at alt ordner seg for deg. Ekstyper og nye damer er no dritt!!!

Skrevet

Nå satte Sarabi meg på en tanke...........

Dette er en desperat handling: Er det noen her inne som er fra Trondheim som vet om en leilighet jeg kan eneten leie eller kjøpe?? WÆÆÆÆ! 3 uker til jeg må være ute av leiligheten min og har enda ikke funnet meg en ny plass å bo.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Sorry.. bor langt unna deg! men lykke til og håper virkelig det ordner seg for deg snarest! :kose:

Det virker som om det er en mann null verdt...

Skrevet

Den mannen er egentlig ikke verdt alle de tårer og vonde følelser jeg har hatt de siste fire månedene- det er jeg smertelig klar over......men ting tar som kjent tid, og dette kommer til å tære på meg helt til jeg kommer meg unna det hølet av et nabolag......dere vet-ute av øye= ute av sinn.

Jeg bare MÅ klare å komme meg gjennom de neste dagene!!!

Skrevet

Takk for all støtte! dere er alle gull verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...