AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Etter en lengere kjærlighetssorg møtte jeg en fyr på ferie tidligere i sommer. Han er en bekjent av typen til bestevenninna mi. Det skjedde ikke noe mellom oss på ferie og jeg var heller ikke så interessert i han da. Men vi hadde det veldig gøy og hadde god kjemi. Vi bor i forskjellige byer og når vi var på ferie ble det bestemt at han og en kompis skulle komme hit en helg. I mellomtiden har vi snakket en del,og han begynte å interessere meg. Vi sov derfor sammen og var sammen den helga de var her, noe vi var enige om. Nå sender vi meldinger stort sett hver dag, og planlegger å reise til hverandre. Han gir meg mye oppmerksomhet, sier fine ting og at han hadde det veldig koselig sammen med meg. Når bør man ta samtalen om hvor dette er på vei? Blir liksom så seriøst når vi må reise med fly for å treffe hverandre og det er jo greit å vite hva den andre tenker om det. samtidig er det kjempeskummelt å skulle snakke om det.. Anonymous poster hash: 694fe...42b
Gjest Meglerfrøken Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 "enten så går det bra, eller så går det over" var den en venninne av meg som sa en gang. Like greit å ta den samtalen først som sist, iallefall om dere reiser til hverandre. Jeg tok den samtalen sommeren 2012. "enten så funker det, eller så gjør det ikke det.". Vi møttes via felles venner på forsommeren, rett før jeg skulle reise hjem til hjembyen min for sommeren. Så, jeg tok mot til meg og spurte bare rett ut om han var forelsket i meg, bare en uke etter vi møttes! (jeg var litt fantebrisen og spurte med en spøkefull tone da;) ) Dette var fredagen og søndagen skulle jeg reise til hjembyen 100 mil unna. Vi ble enige om å prøve. For enten var det bare en sommerflørt, eller så ville det vare. Alle overlever en sommerflørt, og dersom det varer, hadde det bare vært en bonus. Nå, over 2 år etter, har vi det fremdeles fantastisk. Vært på date, senest i dag! Leilighet? Eier den sammen. Bilene? Eier de sammen. Fremtiden? Planlegger den sammen. Giftemål? Ligger i kortene. Lykkelig? Sommerfuglene blafrer til stadighet i magen. Ta praten. Enten så går det bra. Hvis ikke? Da går det over;) Lykke til! Håper dere blir like lykkelige som oss:)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 TS her Men synes han holder litt igjen. Sier han tenker å komme til meg på slutten av denne måneden men har ikke ordnet fly. Han har også sagt at han er redd for å få følelser for folk, for får han det har han det også lenge. Anonymous poster hash: 694fe...42b
Red-Ruby Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 TS her Men synes han holder litt igjen. Sier han tenker å komme til meg på slutten av denne måneden men har ikke ordnet fly. Han har også sagt at han er redd for å få følelser for folk, for får han det har han det også lenge. Anonymous poster hash: 694fe...42b Det kan bety at han bare er litt treg til å ordne med ting. Kjenner ikke mange menn som tenker langt frem i tid,mange "tar ting som de kommer". I og med at du fremdeles omtaler han som "bekjent" ville jeg ha sagt at det er fremdeles for tidlig. Jeg syns at den samtalen kommer naturlig etter at man begynner å oppføre seg mer som kjærester. men du kan alltid spørre han hva han syns om avstanden og flyreisene.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Hvor langt unna hverandre bor dere? Har noen av dere planer om å flytte? Det leder jo ingen steder om dere må reise med fly for å se hverandre hver gang. Når man er 14, ja. Men ikke for voksne forhold. Anonymous poster hash: 7582c...403
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Hvor langt unna hverandre bor dere? Har noen av dere planer om å flytte? Det leder jo ingen steder om dere må reise med fly for å se hverandre hver gang. Når man er 14, ja. Men ikke for voksne forhold. Anonymous poster hash: 7582c...403 Vi bor en time unna hverandre med fly. Så altså ganske langt. Vet ikke om vi kommer til å flytte, dette er jo helt nytt samtidig som vi etter den helga vi møttes har hatt nesten dalig kontakt og planlegger hva vi skal gjøre når vi møtes Anonymous poster hash: 694fe...42b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Vi tok den praten på date nr. 3, altså da vi kysset allerede, men en god stund før vi hadde sex. Møtte hverandre hver helg, bodde på avstand. Anonymous poster hash: 83930...6b9
Red-Ruby Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Vi bor en time unna hverandre med fly. Så altså ganske langt. Vet ikke om vi kommer til å flytte, dette er jo helt nytt samtidig som vi etter den helga vi møttes har hatt nesten dalig kontakt og planlegger hva vi skal gjøre når vi møtes Anonymous poster hash: 694fe...42b En time med fly er ganske ille, for det blir aldri bare en time. Man må komme seg til flyplassen,med mindre dere begge bor rett ved siden av en, man må komme tidligere, også kan alltid flyet være forsinket eller noe som skjer, det er altså helt forskjellig enn bare en time med tog, som oftest er billigere og enklere. Sjekk litt flypriser og sånt du Tenk om dette er verdt det før du blir helt forelsket i han!
Gjest _LilleMy Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Vi tok aldri praten. Oppførte oss som kjærester, og plutselig fikk jeg forespørsel om forhold på face fordi han antok at vi var der. Vi var jo det, men det var ingen som ville spørre, så den skjønner jeg Med tanke på at dere må fly hver gang for å møtes synes jeg du bare skal spørre hvor dere står og finne ut om dere vil det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå