Gå til innhold

Dårlig ånde og sensitiv mage hos hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg overtok en voksen hund for en stund siden, som alltid har hatt litt sensitiv mage. Han blir foret på noe som heter Hill's ID som er laget for dette. Problemet er at på den tiden eg har hatt han har han hele tiden hatt litt bløt avføring, og han har hatt dårlig ånde. Eg prøvde å kjøpe dentastix fra pedigree (sikkert ikke det lureste valget, men snakket med noen med samme rase som syntes dette fungerte bra) og etter det ble han enda dårligere i magen. Eg foret han på fiskeboller og ris noen dager uten at det hjalp, og har nå gitt zoolac (4 doser). Nå begynner han å bli bra, men ånden er fremdeles forferdelig. Han har vært hos dyrlegen som sjekket tennene, men der var alt bra.

Så nå lurer eg på om folk her har hunder med sensitiv mage, hvilket for dere bruker og hva dere evt. gir mot dårlig ånde? Det virker som om min ikke tåler noe særlig, men eg syntes ikke det Hill's foret virket så bra heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en allergi hund som ikke tåler noe. Er sakte men sikkert vendt han rolig på vom og hundemat. Og siden den gang har han vært helt frisk. Kvitt furunkulosen og. I fjir var han til vætrinæren mange ganger i månden. Prøv og begynn og puss tennene på han/hun og. Gjør sikkert ikke ånden bedre, men e god ting og gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...