Gå til innhold

Er jeg for gammel for mine venner? Er jeg umoden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann født i 1966. Alle mine venner er i tjueårene. Den eldste kompisen er født i 1986. Er jeg rar? Umoden?

Jeg synes folk på min alder er så kjedelige. Liker å drikke med mine unge venner. De har invitert meg med på tur til Danmark neste uke. Gleder meg som et barn.

Er jeg rar? Jeg har en bra jobb og alt, men jeg trives bare ikke sammen med folk i førti-femtiårene. Jeg er en av de få som vil være evig ung.

Anonymous poster hash: fd190...25d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har i hele dag røyd på med tråden med de særeste problemstillingene.

• Liker 6
Skrevet

Hvis du har fulgt med på alle innlegg på kg i dag, bør du vurdere å skaffe deg et liv.

Anonymous poster hash: 74f6b...ced

• Liker 10
Skrevet

Synes ikke alder betyr så mye.

Anonymous poster hash: 67ed2...232
Skrevet

age is just a number

And jail is just a room :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Folk kan da være venner med hvem de vil, uansett alder.

Gjest Seajewel
Skrevet

De fleste slutter vel med festing i midten av tjueårene og går deretter over inn i voksenlivet. Uansett hvordan du vrir det, vil du aldri være evig ung, og ute på byen vil du etter fylte tretti være "den gamlingen".

• Liker 1
Skrevet

De fleste slutter vel med festing i midten av tjueårene og går deretter over inn i voksenlivet. Uansett hvordan du vrir det, vil du aldri være evig ung, og ute på byen vil du etter fylte tretti være "den gamlingen".

"De fleste"?

Jeg er langt i fra noen partyløve, men den påstanden blir drøy :laugh:

Man kan da fint være voksen og feste. Gudbedre...

Det er litt sært å henge med folk som er 20 år yngre (når man er 40), men vet du hva - hvis det er det man blir glad og lykkelig av, så la nå mannen drive på. Livet er for kort til å ta hensyn til hva andre nisser mener og tror.

• Liker 3
Gjest Seajewel
Skrevet

Ja, faktisk utvikler de fleste seg til å bli voksne mennesker, og ja, de fleste voksne mennesker gjør annet enn å dra på fylla på byen når de er over en viss alder. Han spurte om han er umoden, ja han er umoden. Han er 48 og fester med folk som kunne vært ungene hans.

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg ville nok sagt du er nokså umoden nå det er slik at du bare er sammen med såpass mye yngre folk på fritiden. Selvsagt kan man fint ha venner som er mye yngre enn seg selv, eller eldre for den del, men når du bare har unge venner så blir det litt pussig. Særlig når begrunnelsen er at det er å drikke sammen med dem som later til å være hovedaktiviteten.

Men du skader ingen med det, i hvertfall ikke noen andre enn deg selv, så hvis det er OK for ungdommen å ha deg med hele tiden og de også setter pris på samværet så er det i grunnen ikke noe noen andre har noe med. Du er i allfall voksen nok til å bestemme selv.

Skrevet

og ute på byen vil du etter fylte tretti være "den gamlingen".

Ok. Gamlingen som de fleste tjueårige bertene lett hadde pult.

Anonymous poster hash: f9637...8a1

Gjest Seajewel
Skrevet

Ok. Gamlingen som de fleste tjueårige bertene lett hadde pult. Anonymous poster hash: f9637...8a1

Ja, særlig....

• Liker 1
Skrevet

Du kunne ikke tenke deg å heller svare på det ts spør om da?

Anonymous poster hash: a6503...1c1

Skrevet

Hvis du har fulgt med på alle innlegg på kg i dag, bør du vurdere å skaffe deg et liv.

Anonymous poster hash: 74f6b...ced

Vel...

Skrevet

Hvis du har fulgt med på alle innlegg på kg i dag, bør du vurdere å skaffe deg et liv.Anonymous poster hash: 74f6b...ced

man trenger ikke ha sett alle innleggene for å se at det har vært mange rare
Skrevet (endret)

"De fleste"?

Jeg er langt i fra noen partyløve, men den påstanden blir drøy :laugh:

Man kan da fint være voksen og feste. Gudbedre...

Det er litt sært å henge med folk som er 20 år yngre (når man er 40), men vet du hva - hvis det er det man blir glad og lykkelig av, så la nå mannen drive på. Livet er for kort til å ta hensyn til hva andre nisser mener og tror.

Ja. Jeg vil si meg enig med denne karen!

Det eneste jeg tenker på er det at du legger vekt på de andre i 20-årne, og så tenker jeg at det er heller det utsagnet som høres umodent ut enn at du liker å henge med dem. Jeg tenker - hvis du liker "kulturen" som er mer akseptabelt i 20årene enn seinere, så er jo det absolutt helt greit. For det er vel det, enn at det skjer i 20 åriges kropper??

Men om kultur så hvorfor ikke ? Du gjør jo ikke no ulovlig? Er jo ingen mindreårige -så hvorfor ikke?

Vi i 20årene er jo voksne vi. -Eller skal vi sammenligne utgifter og gjøremål til vi er enige dere som måtte si dere uenige?

Endret av nannna
Skrevet

Ja, det er sært og jeg hadde reagert om du kun hadde hengt med 20 åringer. Hadde følt at du ikke var blitt voksen og det er ikke tennende!

Anonymous poster hash: 3c63b...eeb
Skrevet

Aldersforskjellen du beskriver er samme jeg har med mine foreldre.

Anonymous poster hash: 229cc...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...