Gå til innhold

Barn som bor 50/50 og hvor foreldrene tviholder på dem i sin uke,

Anbefalte innlegg

Skrevet

slik at de sjelden kan være med venner😳 Barnet mitt har to i klassen som har det slik, og hver helg er det aldri tid til å ta imot/ få besøk da det er så mye på plakaten. Samme på mandager hvor det er byttedag, da får de aldri lov gjøre annet enn å være hjemme.

Barnet mitt har andre venner så ingen fare den veien altså, jeg bare syns det er merkelig og synd for barna det gjelder.

Nå i kveld har jenta mi invitert til filmkveld og da kunne ingen av dem være med sa foreldrene. Er jeg som har sendt melding. Grunnene var at de skulle reise til den andre forelderen over helga, og den andre hadde samme grunn men annen vri; var 14 dager til neste fridag sammen.

Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: ba8a8...bb7

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuttepi
Skrevet

Hvor gamle er disse barna? Hos yngre barn er det vel mer vanlig at foreldrene tviholder på tiden når barnet bare bor 50%.

Skrevet

Barna går i 4.klasse.

Anonymous poster hash: ba8a8...bb7

Skrevet

Kjære vene, jeg skjønner ikke hvorfor de skal tviholde på barna når de er såpass gamle. Selv om de har 50/50 må da barna få være barn og være med venner! Hva hvis begge foreldrene tviholder slik, da får de null kontskt med andre bortsett fra skolen, da!!

Anonymous poster hash: 4e1cf...74c

Skrevet

Jeg skjønner de jeg, har en far som jobbet helg, de gangene han var hjemme skulle det mye til at vi ikke fant på noe med han.

Er egentlig mandagen jeg stusser på

Anonymous poster hash: 09778...7d0
Gjest Snuttepi
Skrevet

Jeg tviholdt på min da han var liten, men etterhvert som barna vokser til trenger de å ha kontakt med venner og p leve normalt uansett hvor de bor akkurat den uken.

Når det er sagt, kan jeg forstå at en mamma eller pappa som akkurat har fått barnet hjem etter en uke borte ikke er superhappy for at barnet skal snu i døra og dra til venner. Det kan være tøft nok å ikke se barnet på ei uke. Allikevel synes jeg foreldrene her gjør feil. Hvis barnet vil besøke venner til tross for at det er byttedag, synes jeg de skal få lov til det. Det er snakk om å sette barnets behov i sentrum, ikke sine egne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...