Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 og har veldig lyst på en tatovering. Planen er å ikke ta før jeg er 20 da for å være helt sikker. Moren min var overraskende positiv til det, men faren min sa at det er veldig vanlig å bli lei av en og angre på tatoveringen etter et par år. Er det virkelig sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke angret på noen av mine iallefall. Har to små og ei stor.

Tror kanskje at de som angrer er de som ikke har tenkt grundig nok igjennom det, og heller ikke tenkt grundig nok på motivet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke angret på noen av mine iallefall. Har to små og ei stor.

Tror kanskje at de som angrer er de som ikke har tenkt grundig nok igjennom det, og heller ikke tenkt grundig nok på motivet.

Ja, det kan jeg tro. Det er grunnen til at jeg har planer om å vente en stund.

Skrevet

Jeg har to, tok den første som 18 åring og har hatet begge i mange år. Er ikke det at motivene er så stygge, men jeg liker bare ikke tatoveringer lenger. Samtidig så kan jeg vel bare skylde på meg selv siden jeg alltid har vært en person som skulle være først med alt. Jeg var derfor så klart den første i gjengen som tok tatovering og piercet tungen på midten av 90-tallet. Bare 10 år senere var jeg jo ikke den personen i det hele tatt lenger og hadde en helt annen stil.

Anonymous poster hash: 88592...198
Skrevet

Jeg har ikke angret på mine, som jeg tok for åtte år siden. Den første var fullstendig spontan, den andre hadde jeg planlagt i over tre år. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke tok nummer to litt større enn jeg gjorde. Planlegger flere tatoveringer etter hvert også :)

Skrevet

Jeg angrer på min aller første som jeg tok i 18-års alder. Dårlig motiv og dårlig håndverk.

Har tatt tre svære (og svært synlige) etter at jeg bikket 30, som jeg ikke har angret på et øyeblikk.

Skrevet (endret)

Jeg angrer vertfall ikke på mine. Men det kommer jo an på hva du tar.

Endret av Baby_Blue
Skrevet

Jeg angrer på min aller første som jeg tok i 18-års alder. Dårlig motiv og dårlig håndverk.

Har tatt tre svære (og svært synlige) etter at jeg bikket 30, som jeg ikke har angret på et øyeblikk.

Det er vel kanskje lettere å angre om man ikke har en forseggjort tatovering og et motiv som betyr noe for en.

Skrevet

Det er vel kanskje lettere å angre om man ikke har en forseggjort tatovering og et motiv som betyr noe for en.

Helt sikkert. Jeg tror imidlertid ikke at et motiv som betyr mye for en 18-åring nødvendigvis fremdeles gjør det 10 eller 20 år senere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg angrer ikke på noen av mine, to ble tatt på impulser, ene når jeg var 16.

Skrevet

Jeg fant motivet på min om 17-åring. Ventet til jeg var 20 med å ta den. Er nå 27 og angrer ikke. Skal sies at den er ganske liten og lett å skjule.

Jeg kjenner folk som angrer på enkelte tatoveringer, men disse er om regel "motetatoveringer" som var popuært på den tida de tok det.

I verste fall så finnes det alltids flinke folk som kan dekke over den.

Anonymous poster hash: 93276...cec
Skrevet

Jeg angrer ikke, men hadde ikke trengt å ha dem.

Anonymous poster hash: 119ff...5e9
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha vert foruten, tok min første da jeg var 16. Den var kul i ca 2 år. Den neste tok jeg 25 år etterpå, på et lurt sted som er lett å skjule. Men jeg angrer f**** meg på den og jeg :( 3 år etter.

Egentlig syntes jeg det er tacky med damer i 50 årene som har avfargede stygge tatoveringer.

Ikke gjør det!!!

Anonymous poster hash: 8f14e...dcf
  • Liker 3
Skrevet

Jeg angrer ikke på at jeg har tatt noen av tatoveringene eller motiv, men jeg angrer på hvem jeg lot utføre den første. Den ble tatt som 18 - åring på et tilfeldig studio i Oslo. Skikkelig dårlig håndverk. Lærte i alle fall til de senere tatoveringene at artist er like viktig som motiv og plassering.

Skrevet (endret)

Jeg angrer ikke på mine. Den første tok jeg da jeg var 18, for 7 år siden. Mitt beste tips er å tenke nøye gjennom motiv, størrelse og plassering. Jeg ventet et halvt år med min første, for å være helt sikker på at jeg ville ta den.

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Angrer ikke på tatoveringen i seg selv, men plasseringen. Har en på hvert håndledd. Umulig å dekke til uten store smykker eller lignende..

Skrevet

Jeg har en som jeg tok i russetiden, angrer vel ikke så mye på motivet som på at jeg gjorde det i det hele tatt. Jeg ville ventet til jeg var 30 om jeg var deg, når man er 20 så har man fremdeles mye å lære om seg selv...

Anonymous poster hash: 66b75...571

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fem tattoveringer, og anger på en av dem. Fikk den gratis av en lærling, og hele greia er utrolig fæl. Dårlig håndtverk og stygt motiv. Tok den da jeg var 17. Kommer til å dekke den til med noe annet når jeg er ferdig med graviditet + amming.

Skrevet

Har en tatovering som jeg tok for 16 år siden. Har aldri angret på den, verken på motiv eller plassering. Den er ikke så stor, og kan lett skjules av klær i situasjoner der det "kreves".

Skrevet

Jeg har tenkt til å ta den på innsiden av underarmen. Er det kanske dumt siden det er vanskelig å skjule?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...