Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datra mi har vært på tur med noe som var hennes stefar. Pga liten plass i bagasje, ble det avtalt at han skulle ta bilder som minne, for å slippe å dra med vårt store kamera. Hun er med på alle disse bildene. Nå nekter han oss å få dem, men finner ikke ut om vi faktisk har krav på dem heller. Datra mi er lei seg, og skulle gjerne hatt minnene fra Londonturen.. Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan aldri tenke meg at du/datteren din harkrav på å få bildene. Det du har noe du skulle sagt om er hvorvidt han kan offentliggjøre dem.

Anonymous poster hash: e4339...e5e

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar.. Jaja, lærte nok en lekse der da.

Skrevet

Det er vel eier av bildene som bestemmer over dem, men han kan ikke bruke eller publisere bildene på nett der hun er med uten samtykke.

Trenger du råd kontakt ekspertisen på området, Datatilsynet.

Anonymous poster hash: 532c6...c79

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke han kommer til å legge dem ut noen sted, men er bilde av 13åringen min i de telefonkioskene der, på slottet osv.. Og hun har naturligvis lyst til å ha bildene hun ble lovet. Får tro samvittigheta tar han en dag, og sender dem til henne.

Skrevet

Stakkars barn som blir involvert i dine mislykkede forhold.

Anonymous poster hash: 5f2b3...f55

• Liker 1
Skrevet

Helt enig i at hun burde blitt spart for det. Ikke hennes skyld at jeg ikke hadde smak og vett, stakkars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...