AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Tok en kaffe her en kveld med ei jeg har chattet litt med og funnet tonen med på en dateside på nettet. Jeg er ikke noe fruktfat selv akkurat og litt sjenert, så litt overrasket over at hun har skrevet med meg og til slutt ville møte meg. Men jeg ble veldig satt ut da vi møttes, for hun var så utrolig pen i virkeligheten, enda mye penere enn på bildene. Jeg sa ingenting om det, da, klarte å holde praten fint i gang den timen vi hadde avtalt å sitte, hun var jo veldig hyggelig men jeg hadde egentlig en ganske dårlig følelse etterpå og regnet med at det var det. Dagen etter vurderte jeg å bare skrive at dette vel ikke gikk så bra så og hun trenger ikke møte meg igjen, men før jeg skrev noe så skrev i stedet hun at det var veldig koselig og at vi må jo treffes igjen snart. Hjelp! Jeg skjønner ingenting. Noen generelle råd til en betatt 'stakkar' om hva man bør eller ikke bør gjøre videre? Bare late som om jeg ikke synes hun er så fantastisk? Har hatt et par kjærester tidligere men de har vært mer på 'mitt nivå', men dette ble jeg litt stresset av. Hun er 23 og jeg 25 år gammel om det har noe å si. Anonymous poster hash: 838c6...9ee
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Det du gjorde på første daten, fungerte åpenbart veldig bra Så da er det vel bare å fortsette slik Anonymous poster hash: a0d9f...5cd 13
Gjest Minesveiper Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 (endret) Hun synes kanskje det var litt søtt at du ble satt ut da Hun likte tydeligvis det du gjorde, forsett med det Endret 6. september 2014 av Minesveiper
Gjest lillelarve Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Hvorfor skal du late som du ikke synes hun er så fantastisk? Hun vil nok sette utrolig mye pris på det at du synes hun er så vakker og bra! Jeg tror alle kvinner liker å høre/føle det! Hvis du synes hun er så bra, fortsett å møtes og se hvordan det går videre 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Hvorfor skal du late som du ikke synes hun er så fantastisk? Hun vil nok sette utrolig mye pris på det at du synes hun er så vakker og bra! Jeg tror alle kvinner liker å høre/føle det! Hvis du synes hun er så bra, fortsett å møtes og se hvordan det går videre Det strider i mot hva jeg har lest på forumet her hvertfall! Så vidt jeg har forstått så skremmer man bort damer, om man gir så mye komplimenter tidlig!Anonymous poster hash: a0d9f...5cd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Du har nok litt dårlig selvtillitt siden du føler at du ligger så mye lavere enn henne, og at du følte at daten gikk dårlig. Få opp troen på deg selv. Hun har åpenbart likt deg, du er nok ikke så ille som du tror. Jeg fikk da jeg møtte en for første gang etter chatting "wow, du er jo vakker. Du er veldig pen på bilder altså, men i virkeligheten er du jo helt stunning" Det ble jeg veldig veldig glad for å høre, for jeg ser på meg selv som en helt normalt utseende jente. Anonymous poster hash: 39ab8...5cf 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Det strider i mot hva jeg har lest på forumet her hvertfall! Så vidt jeg har forstått så skremmer man bort damer, om man gir så mye komplimenter tidlig!Anonymous poster hash: a0d9f...5cd Ja, det gjør man. Et kompliment holder Etter det blir det slitsomt å høre på. Anonymous poster hash: 366d5...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Ja, det gjør man. Et kompliment holder Etter det blir det slitsomt å høre på.Anonymous poster hash: 366d5...1b1 Ja, hun vet selvsagt at jeg synes hun er flott, har skrevet det en gang eller to, men det er hun sikkert vant til å høre. Har lest/hørt at å gi masse komplimenter for utseendet til slike jenter kan føre til at hun mister respekten/interessen, så det kommer jeg ikke å gjøre.Anonymous poster hash: 838c6...9ee 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Det er kun du som set parameteret for kven som er under og over deg! Kun du! Det er, framleis, heilt idiotisk å nivådela mennesker etter kor pen/sexy du/ho/han er. Skjerp deg! Nyt tida og innsjå at kanskje ho likar både utsjånaden og personlegheita di!
Gjest HarryDotter Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Bare tenk at du er sinnsykt heldig TS. Hun liker deg jo...kast allt av lav selvtillitt over bord og nyt hvert sekund! Og ja....si klart ifra at du syntes hun er smellvakker! Bare la de komme rett fra hjertet! Damene merker om dette er påtatt eller ikke. Og du virker å mene det og da vil det sitte som et skudd. En snill og vakker dame fortjener å få høre det direkte! Kjør på og kos deg! 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 AnonymBruker, on 06 Sept 2014 - 13:22, said: Tok en kaffe her en kveld med ei jeg har chattet litt med og funnet tonen med på en dateside på nettet. Jeg er ikke noe fruktfat selv akkurat og litt sjenert, så litt overrasket over at hun har skrevet med meg og til slutt ville møte meg. Men jeg ble veldig satt ut da vi møttes, for hun var så utrolig pen i virkeligheten, enda mye penere enn på bildene. Jeg sa ingenting om det, da, klarte å holde praten fint i gang den timen vi hadde avtalt å sitte, hun var jo veldig hyggelig men jeg hadde egentlig en ganske dårlig følelse etterpå og regnet med at det var det. Dagen etter vurderte jeg å bare skrive at dette vel ikke gikk så bra så og hun trenger ikke møte meg igjen, men før jeg skrev noe så skrev i stedet hun at det var veldig koselig og at vi må jo treffes igjen snart. Hjelp! Jeg skjønner ingenting. Noen generelle råd til en betatt 'stakkar' om hva man bør eller ikke bør gjøre videre? Bare late som om jeg ikke synes hun er så fantastisk? Har hatt et par kjærester tidligere men de har vært mer på 'mitt nivå', men dette ble jeg litt stresset av. Hun er 23 og jeg 25 år gammel om det har noe å si.Anonymous poster hash: 838c6...9ee Jeg synes du skal være ærlig. Alle jenter liker det. Hun vil bare like deg bedre om du klarer å gi henne komplimenter. Gi både for personlighet OG utseende. I motsetning til hva folk tror, er det nemlig slik at veldig pene jenter for lite komplimenter. Alle regner med at de vet de er så vakre, men det er ikke slik.Anonymous poster hash: 6233b...45a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Ta det helt kult. Jenter mister meget fort interessen når de merker at gutten er altfor keen. Husk at jenter som regel gir råd ut fra hva de selv vil høre, ikke hva som faktisk fungerer på dem. Ta neste date i form av en øl på et sted ikke så langt unna deg. Hvis stemningen er god (noe den gjerne blir etter et par øl) så spør du om hun vil se hvor du bor. Anonymous poster hash: b0b31...c97 1
FruRaeder Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 Hvorfor skulle en pen jente ikke være interessert? Vi har vel alle et personlig syn på hva vi syns er attraktivt. Ettersom dere møttes så var hun jo interessert fra før. For noen år siden pratet jeg mye med en fyr som bodde i samme by, ut i fra noen av bildene så var han tja.. tvilsom, og fyren virket til å ha dårlig selvtillit, men praten fortsatte og etter mange timer i telefon så var det tid for å møtes. Jeg hadde et mareritt om at han var smellfeit (beklager) men til tross for det så kunne jeg ikke gå i fra han for at jeg var allerede blitt glad i han. Utseende hadde ikke lenger mye å si. Av og til er båndet og interessen knyttet før man møtes. Det viste seg jo at gutten hadde et helt fantastisk smil, og var langt fra smellfeit. Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, men hun er tydeligvis interessert. Slapp av!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Ta det helt kult. Jenter mister meget fort interessen når de merker at gutten er altfor keen. Husk at jenter som regel gir råd ut fra hva de selv vil høre, ikke hva som faktisk fungerer på dem. Ta neste date i form av en øl på et sted ikke så langt unna deg. Hvis stemningen er god (noe den gjerne blir etter et par øl) så spør du om hun vil se hvor du bor. Anonymous poster hash: b0b31...c97 Hahaha! :D Dette har jeg brent meg på her på forumet Spør om råd fra damer, og så får man råd som gir dama full kontroll Anonymous poster hash: a0d9f...5cd
Nowayback Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Dette var jo hyggelig lesning Det er bare å kjøre på, Ts, og ha troen på deg selv!
KuenSierMØ Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Hihi :-) skjønner godt at hun vil ha deg. Du hadde meg ved "hjelp!". :-P
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #17 Skrevet 6. september 2014 Du legger alt, alt, ALT for stor vekt på utseendet, både når det gjelder deg selv og henne. Anonymous poster hash: f7d15...feb 1
Gjest lillelarve Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 Det strider i mot hva jeg har lest på forumet her hvertfall! Så vidt jeg har forstått så skremmer man bort damer, om man gir så mye komplimenter tidlig!Anonymous poster hash: a0d9f...5cd Interessant. Godt vi er forskjellige, hehe...! Jeg hadde i allefall ikke noe i mot min kjærestes komplimenter. Han fortalte meg regelmessig at jeg var vakker, god og deilig, og for å være helt ærlig ble jeg svært smigret av disse kommentarene... De fikk meg til å føle meg bra!! Men jeg forventet/forventer for all del ikke å få komplimenter hele tiden, men det er jo fint...
Gjest lillelarve Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014 (Såklart... Massevis av komplimenter hele tiden kan bli litt mye. Men regelmessig påminning er jo bare bra!)
Gjest brutal_mann Skrevet 6. september 2014 #20 Skrevet 6. september 2014 Behandle henne som en kompis du har lyst å pule. Husk, ingen mennesker er uerstattelige. Uansett hvor pene de er. Ikke en gang du TS. Så, hva stresser du etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå