Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Noen som har tips til hva jeg kan finne på med datteren min på åtte år i ferien, når økonomien er nesten lik null?
Gjest Xavia Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 Dra på stranda, på skogstur, teltur, sykkeltur...
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Museumsbesøk, besøke slektninger, fisketur, lage kjøkkenhage, dagstur på sykkel med piknikkurv... mye fint å gjøre!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #4 Skrevet 7. juli 2004 Museumsbesøk' date=' besøke slektninger, fisketur, lage kjøkkenhage, dagstur på sykkel med piknikkurv... mye fint å gjøre![/quote'] Besøke slektninger? Ikke dumt. Mange som blir glade da:) Takk for fine tips.
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Hvis du har mulighet til å dra på stranda så er jo krabbefiske storveis da for barn på den alderen. Man kan også lage mange fine ting av skjell og pene steiner som man finner. Lim dem på papp eller tre til fine bilder, ellerpå fyrstikkesker.
Gjest Sommergjest Skrevet 7. juli 2004 #7 Skrevet 7. juli 2004 Ellers kan dere (ved veldig dårlig vær) overnatte på verandaen, ha piknikk på rommet hennes spise middag til frokost og jordbær ved middagstider. Dette har hatt utrolig virkning på min sønn - han er strålende fornøyd. Lykke til! Håper omgivelsene dine forstår at det krever mer overskudd å gjøre ting som er "gratis" i disse komersielle tider. God sommer :-)
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 Ja og det er geldig koselig også... Ofte man ikke får tid til å se så mye til dem ellers
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2004 #9 Skrevet 10. juli 2004 Vist det er dårlig vær kan man bake eller male. Fingermalig er moro, og mye morsommere når mamma er med.. Hva med å lage noen enkle julegaver til slekta?
Varja Skrevet 10. juli 2004 #10 Skrevet 10. juli 2004 Gå på museum! Ofte er det vel en dag i uken det er gratis inngang også.
Varja Skrevet 10. juli 2004 #11 Skrevet 10. juli 2004 Oops, var visst noen som hadde foreslått det allerede. Så ikke det før jeg skrev. Et godt forslag er det i allefall.
Gjest Salamandra1 Skrevet 10. juli 2004 #12 Skrevet 10. juli 2004 Lage skattejakt, ute eller inne, med smågodt som premie eller lapper der det står at dere skal gjøre noe (bake, lage kort, gå på biblioteket og låne en film etc). Natursti for henne og vennene, la henne og vennene sove i en "hytte" inne, laget av pledd og stoler etc.
Gjest Salamandra1 Skrevet 10. juli 2004 #13 Skrevet 10. juli 2004 Lage skattejakt, ute eller inne, med smågodt som premie eller lapper der det står at dere skal gjøre noe (bake, lage kort, gå på biblioteket og låne en film etc). Natursti for henne og vennene, la henne og vennene sove i en "hytte" inne, laget av pledd og stoler etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå