Gå til innhold

Ferie, barn og ingen penger.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har tips til hva jeg kan finne på med datteren min på åtte år i ferien, når økonomien er nesten lik null?

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Dra på stranda, på skogstur, teltur, sykkeltur...

Skrevet

Museumsbesøk, besøke slektninger, fisketur, lage kjøkkenhage, dagstur på sykkel med piknikkurv... mye fint å gjøre!

Gjest Anonymous
Skrevet
Museumsbesøk' date=' besøke slektninger, fisketur, lage kjøkkenhage, dagstur på sykkel med piknikkurv... mye fint å gjøre![/quote']

Besøke slektninger? Ikke dumt. Mange som blir glade da:) Takk for fine tips.

Gjest agurk
Skrevet

Ta med fiskestanga og dra på telttur!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du har mulighet til å dra på stranda så er jo krabbefiske storveis da for barn på den alderen. Man kan også lage mange fine ting av skjell og pene steiner som man finner. Lim dem på papp eller tre til fine bilder, ellerpå fyrstikkesker.

Gjest Sommergjest
Skrevet

Ellers kan dere (ved veldig dårlig vær) overnatte på verandaen, ha piknikk på rommet hennes spise middag til frokost og jordbær ved middagstider. Dette har hatt utrolig virkning på min sønn - han er strålende fornøyd. Lykke til! Håper omgivelsene dine forstår at det krever mer overskudd å gjøre ting som er "gratis" i disse komersielle tider.

God sommer :-)

Skrevet

Ja og det er geldig koselig også... Ofte man ikke får tid til å se så mye til dem ellers :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Vist det er dårlig vær kan man bake eller male. Fingermalig er moro, og mye morsommere når mamma er med.. Hva med å lage noen enkle julegaver til slekta?

Skrevet

Gå på museum! Ofte er det vel en dag i uken det er gratis inngang også.

Skrevet

Oops, var visst noen som hadde foreslått det allerede. Så ikke det før jeg skrev. Et godt forslag er det i allefall.

Gjest Salamandra1
Skrevet

Lage skattejakt, ute eller inne, med smågodt som premie eller lapper der det står at dere skal gjøre noe (bake, lage kort, gå på biblioteket og låne en film etc). Natursti for henne og vennene, la henne og vennene sove i en "hytte" inne, laget av pledd og stoler etc.

Gjest Salamandra1
Skrevet

Lage skattejakt, ute eller inne, med smågodt som premie eller lapper der det står at dere skal gjøre noe (bake, lage kort, gå på biblioteket og låne en film etc). Natursti for henne og vennene, la henne og vennene sove i en "hytte" inne, laget av pledd og stoler etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...