Gå til innhold

Ejakulasjon, er det noe


vl800

Anbefalte innlegg

Er det noe man kan trene seg opp til å få eller er det noe man gjør eller ikke gjør. Noe man enten har eller ikke har.

Kunne tenke meg å oppleve samboeren min sprute.

Hvordan kan man trene dette opp slik at hun spruter, hvis det går ann da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trene seg til det?...hmm....er ikke sikker på om det er mulig. Mener jeg har lest en plass at dette er noe bare enkelte kvinner kan klare.

Jeg mener det er oppskrytt...bare masse ekstra søl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det er oppskrytt. Mener du at kvinner skryter og juger om det eller at det ikke er noe å hige etter. Jeg synes ihvertfall at det virker veldig opphissende. Det er greit at det blir litt mere grisete, men det gjør vel ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Tror ikke kvinner skryter eller lyver om det. Som en del av orgasmen kan det kanskje kalles for prikken over i-en, men jeg synes de "vanlige" orgasmene er like deilige. Jeg har opplevd at gutter har trodd at jeg har tisset på dem...så det har vært noen ganger der jeg faktisk har holdt igjen, for å unngå ejakulasjon. Jeg får det rimelig "enkelt"...og for meg er det ikke lenger nødvendig for å oppnå "de store høyder"....

Men jeg kan forstå at noen menn tenner på denne tanken om at vi jenter faktisk også spruter, og det er jo en skikkelig stråle også....men for meg, så er det altså slett ikke nødvendig......noen vil kanskje si at dette er et luksusproblem...det er ikke problem for meg...men faktisk så hindrer det meg noen ganger i å slippe meg løs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok komme som et sjokk for mange gutter at jenta plutselig spruter, men det fleste som vet hva det er, tror jeg vil synes at det er opphisende å oppleve. Jeg skal ihvertfall jobbe med saken, for å se om min kjære kan få det til. Synes ikke du skal holde igjen.

Jeg er ihvertfall misunnelig på at du får det til. Skulle ønske jeg opplevde det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...