AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Moren min, på 47 år, har endelig sluttet å røyke! Og jeg er så glad og stolt over henne! Jeg vil kjøpe en oppmuntring til henne eller gi henne noe som motiverer til å fortsette, evt. skrive en liste over alle fordelene ved å ikke røyke.. Jeg er bare så glad, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg, trodde aldri denne dagen skulle komme! Noen forslag til hva jeg kan gjøre for henne? Anonymous poster hash: 1cc6e...1ed
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Spander restarantbesøk sammen med henne, for å feire røykeslutt Liste opp og ned med fordeler osv tror jeg ikke hun trenger, men bare en liten gest som å gå ut å spise sammen, som markerer anledningen, og du viser din glede er noe som vil bli satt stor pris på tror jeg Anonymous poster hash: 0bb51...d0d 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Det beste er vell å ta henne med på resturant feks, kjøpe blomster. Å liste opp fordelene ses nok ikke på som noe oppmuntring o den forstand det virker som du ønsker å gi henne. Nå er vell alle forskjellige men tenker slik jeg hadde tenkt da jeg sluttet å røyke Anonymous poster hash: 97a7c...a80 1
sunSpring Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 En tur til Hawaii. Eller kino, teater, kunstutstillinger, cafebesøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå