AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg både hater henne og savner henne. Følelsene er blandet. Grunnen til at jeg hater henne, er fordi at hun snakket nedlatende om min mor som sliter psykisk. Hun sa at slike mennesker som henne er en belastning for samfunnet. Hun var helt forferdelig å leve sammen med. Hun kunne flere ganger straffe meg på psykisk vis visst jeg kom litt for sent hjem etter å ha vært i lag med kompiser. Hun påsto at jeg hadde vært utro og truet med å spre rykte om det over hele bygda visst jeg kom for sent hjem flere ganger. Bare de gagnene jeg gjorde noe småfeil så dyttet hun til meg eller hun slo meg. Det som gjorde at begeret rant over, var at hun truet med at jeg burde kutte ut kontakten med min mor og slutte å støtte henne. Det nektet jeg. Da slo hun meg hardt i ansiktet. Da var begeret fullt for meg. Grunnen til at jeg savner henne, er fordi at hun er pen og har en enorm utstråling. Det er kun utseende hennes jeg savner, for hun var virkelig en pen frognerdame. Men oppførselen hennes avskyr jeg. Bør jeg glemme henne for godt?. haddde det ikke vært for utseende hennes, så hadde jeg glemt henne for godt. Anonymous poster hash: 0e830...9c9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Jeg har begynt å ligge med min eks igjen jeg, og det har nå vært slutt i 8 år. Hun er gift da, men det driter jeg i.Anonymous poster hash: 3ae24...82d
Gunvald Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Det finnes mennesker som er pene og ålreite å omgås med og. Til info. Som ikke bitchslapper typen sin.
lepetite Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Kjære vene, glemme henne! Det finnes nok av andre pene damer, som ikke slår eller krever at man skal slutte å støtte mammaen sin.
super-s Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Er det ikke heller at du savner NOEN, og prøver (kanskje ubevisst) å glemme personligheten hennes? At du ser på henne og ser at hun er tiltrekkende, og tenker at du vil ha noen du er tiltrukket av?Mitt tips er å minne deg selv på hvordan hun oppførte seg. Du finner helt sikkert noen som er minst like pen, men med en god personlighet!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Jeg både hater henne og savner henne. Følelsene er blandet. Grunnen til at jeg hater henne, er fordi at hun snakket nedlatende om min mor som sliter psykisk. Hun sa at slike mennesker som henne er en belastning for samfunnet. Hun var helt forferdelig å leve sammen med. Hun kunne flere ganger straffe meg på psykisk vis visst jeg kom litt for sent hjem etter å ha vært i lag med kompiser. Hun påsto at jeg hadde vært utro og truet med å spre rykte om det over hele bygda visst jeg kom for sent hjem flere ganger. Bare de gagnene jeg gjorde noe småfeil så dyttet hun til meg eller hun slo meg. Det som gjorde at begeret rant over, var at hun truet med at jeg burde kutte ut kontakten med min mor og slutte å støtte henne. Det nektet jeg. Da slo hun meg hardt i ansiktet. Da var begeret fullt for meg. Grunnen til at jeg savner henne, er fordi at hun er pen og har en enorm utstråling. Det er kun utseende hennes jeg savner, for hun var virkelig en pen frognerdame. Men oppførselen hennes avskyr jeg. Bør jeg glemme henne for godt?. haddde det ikke vært for utseende hennes, så hadde jeg glemt henne for godt. Anonymous poster hash: 0e830...9c9 Må du virkelig spørre om dette her? Vær glad du kom deg vekk i tide. Hadde hun vært mann, og du kvinne, hadde du levd med voldsalarm nå. Anonymous poster hash: 1f087...aa7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå