Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan umulig være normalt? Dette har pågått i flere mnd nå. Alltid når jeg forbereder meg til å trene, så må jeg bæsje, selv om jeg har bæsjet før. Hva F...?!

Har hørt man gjør det etter trening "noen" tilfeller men ikke før.

PS, sorry for litt ekkel detaljer og jeg trener hjemme, heldigvis ;)

Anonymous poster hash: 7e15a...392

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha - foretrekker å være anonym her men kjenner det igjen. Kanskje det bare er sånn at treningen forstyrrer ditt faste kroppslige opplegg ? + at man kanskje tenker at det ikke må skjer og så skjer det ?

Jeg må spise middag en god stund før jeg har treningsavtaler slik jeg får gjort mitt :fnise:

Kjenner ikke til at det er sånn hver eneste gang men det oppstår alltid når det minst passer og man har litt dårlig tid.

Tror du er helt normal :)

Anonymous poster hash: 5e04c...e27
Skrevet

Kan umulig være normalt? Dette har pågått i flere mnd nå. Alltid når jeg forbereder meg til å trene, så må jeg bæsje, selv om jeg har bæsjet før. Hva F...?!

Har hørt man gjør det etter trening "noen" tilfeller men ikke før.

PS, sorry for litt ekkel detaljer og jeg trener hjemme, heldigvis ;)

Hmm. Jeg har veldig nervøs mage og den merker når jeg skal noe. Nå er ikke jeg særlig flink til å trene, men f.eks når jeg MÅ nå den bussen eller MÅ på jobb. Daaaaaaaaa vil magen noe... Den hater meg, sikkert fordi den er feit og egentlig vil være tynn :P

• Liker 1
Skrevet

Altså hvis jeg skal til legen eller noe annet som jeg gruer meg litt til, så får jeg løs mage med en gang. Før jeg begynte med trening så bæsjet jeg annenhver dag eller hver tredje dag. Når jeg startet å trene, 4-6 ganger i uken, når jeg begynner å finne frem treningstøy så må jeg bæsje, da blir det løs mage igjen. Ellers bæsjer jeg hver morgen, før jeg skal på jobb, sånn har det alltid vært. Men nå selv om jeg har bæsjet på morgenen, så må jeg allikevel før trening også! Veldig ofte så hender det at jeg bæsjer opptil 3-4 ganger om dagen, noen ganger både før og etter trening. Og veldig ofte rett etter inntak av middag.

Beklager folkens om jeg høres ekkel ut, men jeg begynner å lure på om jeg skal ta en tur til legen.?

Skrevet

Meg over her er Hi

:)

Skrevet

Har det slik selv. Spesielt før konkurranse... Helt normalt.

Anonymous poster hash: a2e92...ef6
Skrevet

Bare vær glad du ikke må bæsje fort etter at du har begynt treningen og trener ved å jogge ute :dry:

Anonymous poster hash: 38ffd...a0f
Gjest bustyvel
Skrevet

Kanskje du "girer" deg litt opp, og magen da blir litt stresset?

Skrevet

Jeg MÅ alltid tisse før jeg skal trene, til og med flere ganger. Haha, kan være ganske så irriterende når du er på vei ut, men må snu fordi du må tisse for tredje gang.

Anonymous poster hash: c1cf9...0ac
Skrevet

Det kan jo være litt stress ja. Også kan det jo være litt psykisk og. Hvis du har begynt å registrere det rett før trening, så kan det jo være at kroppen "forventer" det (?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...