Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 7. juli 2004 #21 Skrevet 7. juli 2004 Lidl i sverige er iallefall veldig billig. MEN ufattelig dårlig utvalg og dårlige merker. Skriver dette da jeg har handlet der. Noe går selvfölgelig, men veldig mye er bare dritt. Datoen har gått ut og varene er i stygg stand..(forpakningene er stygge, klemt..) og det er veldig dårlig organisert i butikken. Har värt i fler. Hvis du vet at det er en spesiell vare du er ute etter som du vet at de har så er det bra, men handler aldri der til helgen foreksempel. Ingen god stemning rett og slett.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2004 #22 Skrevet 7. juli 2004 Hvis det kommer en her i nærheten så kommer jeg sikkert til å stikke innom...Og hvis varene er ok og prisen er billigere, så ser jeg ikke vekk ifra at jeg kommer til å handle der ofte... Clea
Bridget Jones Skrevet 7. juli 2004 #23 Skrevet 7. juli 2004 Vet ikke helt når det kommer her jeg bor, men jeg må jo ta en tur og se.
Dollface Skrevet 8. juli 2004 #24 Skrevet 8. juli 2004 Om det dukker opp i nærheten av der jeg bor, så ja.
NIKI Skrevet 8. juli 2004 #25 Skrevet 8. juli 2004 Om det kommer en i nærheten av her jeg bor, kommer jeg nok til å sjekke den ut ihvertfall. Om varene er greie og billige kan det nok hende jeg kommer til å handle litt der. Var på en butikk i Tyskland i fjor, og den var helt grei.
Cilla Skrevet 8. juli 2004 #26 Skrevet 8. juli 2004 Kommer nok til å dra dit av ren nysjerrighet, men tror nok ikke det blir min nye dagligvarebutikk, fordi Lidlbutikken som straks åpner her i Ålesund ligger veldig usentralt i forhold til der jeg bor, og kjører aldri forbi den heller.
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2004 #27 Skrevet 8. juli 2004 Jeg skal oppsøke Lidl bare fordi det er Lidl. Gotta see what the hype is all about.. Jepp, me too. I tillegg kanskje vi får varer med andre farger på etikettene og sånn - det synes jeg er litt spennende da. Andre varer, merker etc.
liv Skrevet 8. juli 2004 #28 Skrevet 8. juli 2004 dukker det opp en i nærheten så blir det vel en tur eller to men jeg orker ikke reise langt da vi ikke har bil
LilleBille Skrevet 8. juli 2004 #31 Skrevet 8. juli 2004 Lite sannsynelig .. da det hvertfall nå - er alt for langt å reise... Hvordan det blir om det kommer butikk i nærheten av meg vet jeg ikke.. men må vel hvertfall da ta en tur innom bare for å se...
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #32 Skrevet 8. juli 2004 Nei' date=' det kommer jeg ikke til å gjøre.. Prøver å skygge unna de fleste plasser hvor kapitalistene tjener seg rike på og utnytte arbeiderne. Har hørt det skal være utrolig dårlig arbeidsforhold og sinnsykt lav lønn innen den kjeden.[/quote'] ja, da er du heldig om du kan unngå slike. tror du de andre kjedene er bedre+ her jeg bor har vi kun Rimi, Rema, ica. forbrukeren vil trekkes dit vi får billig mat. jeg går iallefall ikke rundt og tenker på arb.miljøet/lønnen til de ansatte da jeg handler. hva tror du de på de andre kjedene har da+ er en grunn til at det er de rikeste som har disse kjedene.
Nitha Skrevet 10. juli 2004 #33 Skrevet 10. juli 2004 Nei Fordi vi velger å ikke støtte et konsept som så åpenbart utnytter sine ansatte. Dessuten har vi virkelig ikke behov for enda en matvarekjede! Fru Nitha
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #34 Skrevet 10. juli 2004 Skal du la være å handle der pga forhold som er opplyst i media, ja da bør du tenke over hvor du ferdes daglig. Hva med resturanter som bruker svart underbetalt arb.kraft? avdekket flere forhold nå i sommer. Ellers i året. ungdommer som jobber som blir utnyttet på det groveste. Arb.givere som har gratis arb.kraft i tre mnd, så får de byttet til nye. Vi forbrukere skyr ingen ting, bare vi får det billig nok. tullpreik at dere ikke vil gå på Lidl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå