monja Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 Leste i VG for noen dager siden at Lidl nå er på full fart inn i Norge. Kommer du til å handle der? Hvorfor? Hvorfor ikke?
Gjest Moonshadow Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre.. Prøver å skygge unna de fleste plasser hvor kapitalistene tjener seg rike på og utnytte arbeiderne. Har hørt det skal være utrolig dårlig arbeidsforhold og sinnsykt lav lønn innen den kjeden.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. juli 2004 #4 Skrevet 7. juli 2004 Nope. Liker ikke rema en gang jeg... Dessuten har jeg rimi og prix rett i nærheten av hhv jobb og hjemme.
Hedda-78 Skrevet 7. juli 2004 #5 Skrevet 7. juli 2004 Lidl holder på å bygge her jeg bor. Men jeg kommer ikke til å handle der, fordi det ligger for langt bort og jeg har ikke bil. Gidder ikke drasse med meg alt i bæreposer hele den lange veien. Men kanskje jeg kommer til å stikke innom for å titte etterhvert.
~sikka~ Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Jepp, fordi det er nesten halv pris på mange av varene jeg kjøper.
Felicia Skrevet 7. juli 2004 #7 Skrevet 7. juli 2004 Dersom det åpner en i nærheten kommer jeg kansje til å kjøpe en del basisvarer der, men da er det fordi det er i nærheten, evt. på veien hjem fra jobb. Tror ikke jeg kommer til å oppsøke en fordi det er er en Lidl.
nessi Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 Kommer nok til å kjøpe en del basis varer der, når den som er planlagt i nærheten av meg kommer.
Malie Skrevet 7. juli 2004 #9 Skrevet 7. juli 2004 Kommer nok til å ta en tur for å se, men kommer ikke til å handle der til vanlig. De som åpner her i Bergensområdet, ligger litt feil i forhold til min jobb og hjemsted. Og eg gidder ikke kjøre omveier bare for å handle billig ! Da tar eg til takke med Rimi
vackraflickan Skrevet 7. juli 2004 #10 Skrevet 7. juli 2004 Nei! Jeg liker ikke konseptet de har. De er et firma som driver rovdrift på ansatte og lurer seg unna de fleste lover og regler. Vet avisene sier noe annet, men jeg tror mere på gode venner som jobber der som ledere enn hva vg skriver. Og jeg tror ikke jeg ville fått noe særlig bedre råd om jeg betaler 10 kr for leverpostei enn 11kr.
Gjest Elenath Skrevet 7. juli 2004 #12 Skrevet 7. juli 2004 Jepp' date=' fordi det er nesten halv pris på mange av varene jeg kjøper.[/quote'] Samme her.
aline Skrevet 7. juli 2004 #13 Skrevet 7. juli 2004 hadde det kommet en i nærheten så hadde jeg nok sikkert vært innom å sett om det var noe ok, men tror ikke det kommer noe her, og jeg har både Rimi, Prix, Maxi og en til dagligvare rett utenfor døra omtrent, så det gjør ikke noe at det ikke kommer en her.
Gjest lilletroll Skrevet 7. juli 2004 #14 Skrevet 7. juli 2004 Ja, om Lidl er billigst, så SELVFØLGELIG......
jolie Skrevet 7. juli 2004 #15 Skrevet 7. juli 2004 Jeg skal oppsøke Lidl bare fordi det er Lidl. Gotta see what the hype is all about..
Arkana Skrevet 7. juli 2004 #16 Skrevet 7. juli 2004 Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre. De hadde Lidl i England da jeg bodde der, og det var altfor dårlig utvalg og kvaliteten var ganske ymse. Nei, ellers takk.
Gjest 1111 Skrevet 7. juli 2004 #17 Skrevet 7. juli 2004 Kommer nok til å ta meg en tur innom og se, men har ikke de store planene om å handle der. trives med meny.
Cupcake Skrevet 7. juli 2004 #19 Skrevet 7. juli 2004 Ja, jeg kommer til å handle på Lidl fordi jeg liker å teste alt som er nytt! :-)
Gjest tusjen Skrevet 7. juli 2004 #20 Skrevet 7. juli 2004 Jeg kommer til å kjøpe varer på Lidl også hvis det kommer her i nærheten. Hvis varene er billigere så hvorfor ikke.. (Jeg jobber gjerne der også jeg, bedre enn å være arbeidsledig ihvertfall.. ) tusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå