AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Må snart ha nytt pass, men gruer meg så veldig til å ta passbilde! På min lokale politistasjon er lysforholdene jævlige, og jeg blir seendes ut som en tjukk liten gutt... Ikke at forfengeligheten min er det største problemet, men jeg ligner ikke på meg selv heller. Hver gang jeg viser frem passet jeg har nå glor de skikkelig lenge på det og noen ganger spør de også om det, siden det ikke ligner. Er det mulig å ta bilde med selv, så lenge det fyller kravene? Anonymous poster hash: 28149...c3c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Må snart ha nytt pass, men gruer meg så veldig til å ta passbilde! På min lokale politistasjon er lysforholdene jævlige, og jeg blir seendes ut som en tjukk liten gutt... Ikke at forfengeligheten min er det største problemet, men jeg ligner ikke på meg selv heller. Hver gang jeg viser frem passet jeg har nå glor de skikkelig lenge på det og noen ganger spør de også om det, siden det ikke ligner. Er det mulig å ta bilde med selv, så lenge det fyller kravene? Anonymous poster hash: 28149...c3c Noen stder er det mulig, ikke alle Anonymous poster hash: 56fb5...e66
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Har det ikke med biometri å gjøre at apssbildet taes på passkontoret? Anonymous poster hash: e2834...cb5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 https://www.politi.no/tjenester/pass/passfoto/ Anonymous poster hash: e2834...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå