AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg vet at dette ikke er noe å klage over, jeg bare lurer på om noen har noen råd Jeg holder nå på en fyr som er helt super på alle måter! Vi har det kjempe fint sammen og begge føler at dette er starten på noe veldig bra. Det som er tingen er det at penisen hans er SVÆR. Og når jeg sier svær så mener jeg større en stor.. Han er dominerende i sengen og liker å kaste meg rundt og kjøre på. Det har gått dit hen at det gjør nesten bare vondt for meg, og ikke på den gode/vonde måten, men vondt. Vi må ta pauser hele tiden fordi jeg må få igjen pusten.. Høres helt komiskt ut når jeg leser gjennom det, men det er virkelig sant. Jeg har fått høre før at jeg virker veldig kort og at det er lett og treffe "bunn" om dere skjønner. Så det jeg lurer på er om dere har noen tips til f.eks stillinger som kan være bedre? Vi har prøvd misjonær, doggy og at jeg sitter oppå. Vurderer seriøst å ta helt styringen videre, men han liker jo så godt å være den som bestemmer. Vanskelig altså! Anonymous poster hash: c73f6...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå