Gå til innhold

Han sier at han er forelsket i meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden var jeg ute på byen og det dukket opp mange kjente. En jeg har kjent lenge sa plutselig at han er glad i meg mens de andre hørte på. Jeg ble litt satt ut og sa at jeg også likte han godt og han spurte om han fikk en klem. Det var like før jeg skulle gå og jeg tenkte ikke mer over det og tok det som en vennskapelig gest. Vi er ca 40 og voksne.

Men i går kveld på samme sted sa han at han er forelsket i meg. Jeg ble igjen satt litt ut og visste ikke hva jeg skulle si. Jeg sa at et forhold er for tidlig for meg og kanskje aldri blir riktig. Han sa at ikke alle menn slår (eksen var kjent for å ha slått meg, det er under ett år siden det ble slutt).

Når jeg kom hjem i går kveld tok jeg meg i at jeg tenkte på det han sa, og jeg merker at det kiler litt i magen og føler for første gang på lenge noe som ligner et begjær... Jeg har aldri sett på han som annet en en venn/bekjent. Han er pen, men jeg har aldri gått etter utseendet.

Jeg kjenner han ikke så veldig privat, vet ikke om han har barn f.eks., men jeg vet at han er singel. Vi har møttes cirka en gang i uka på utesteder i en treårsperiode og nå føler jeg at jeg ikke vet om dette er et smart sjekketriks eller om han faktisk mener det? Og mener han det er det enda mer skremmende. Tanken på å plutselig være i et forhold og ha en mann gjør meg usikker og jeg føler meg på gyngende grunn.

En av grunnene er at jeg ikke har det så bra med meg selv innerst inne. Jeg sliter med selvbildet og er til tider på grensen til å være deprimert fordi jeg ikke liker å bo alene. Innerst inne ønsker jo også jeg en å dele livet med og han er veldig kjekk. Men jeg kjenner han ikke privat og er skeptisk.

Og nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal si til han neste gang vi ses. Jeg tenker at jeg bare må si at jeg aldri går inn i et forhold før jeg kjenner noen litt bedre, men at vi kan prøve å bli kjent, men det føles så kleint ut og helt tåpelig. Hva skal jeg si neste gang? Late som ingenting og la han ta initiativet til å f.eks. gjøre noe sammen, en type dating? Jeg vet at jeg kommer til å ha sex med han hvis vi er på privaten. Han er av den litt "macho" typen, det er mitt inntrykk når jeg tenker på hans utstråling. Men han er ikke av den flørtende typen. Ikke som jeg vet...

Hva gjør jeg nå og hvordan skal jeg tolke det han sa? Føler meg som fjorten år igjen...

Anonymous poster hash: 10b46...b19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre om dere skal finne på noe? Sikkert viktig å få fram at du vil ta ting rolig, hvis det er det du vil :)

Anonymous poster hash: 1960f...d64

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...