Gjest Evie Skrevet 7. juli 2004 #1 Skrevet 7. juli 2004 1. episode var på mandag, torsdag kommer 2. episode. Samtidig med The Apprentice på TvNorge. Valgets kvaler!! Noen fler som liker å følge med Jack Bauer og co.?
Olse Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 Selvsagt. 24 er den beste serien som noen gang har gått på tv!
Felicia Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 :evil: Jeg sovnet under første episoden! Kan noen gi meg et resymé?
Gjest Virvel Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Jeg ble fullstendig hektet da sesong 1 gikk, men 24 uker er gruuuusomt lenge å følge med på en så spennende serie, så da sesong 2 kom turte jeg ikke å begynne å se på. Altfor slitsomt! Men nå som det sendes to episoder i uken kan jeg kanskje klare det.
Joplaya Skrevet 8. juli 2004 #5 Skrevet 8. juli 2004 Synes det var greit å ha 24 uker med serie jeg, fikk høsten til å gå fortere
Gjest Coolaid Skrevet 8. juli 2004 #6 Skrevet 8. juli 2004 1. episode var på mandag, torsdag kommer 2. episode. Samtidig med The Apprentice på TvNorge. Valgets kvaler!! Noen fler som liker å følge med Jack Bauer og co.?Her må videoen gjøre jobben sin........ Syns 24 er veldig forutsigbart, men må se den likevel......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå