LilleMy84 Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg skal straks flytte inn med verdens beste.. Veldig bra det,men i kjelleren/1.etg KRYR det av "husedderkopper",som han så fint kaller dem. De er overalt! Stue,vaskerom og på soverommet!! :-O Jeg får totalt angst når jeg møter dem på vei til senga,eller er så heldig og faktisk finner en PÅ dyna mi! Spørsmålet er da veldig enkelt..hvordan bli kvitt dem? Hvor kommer de fra?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Hva er det med jenter og edderkopper? Jenter blir livredde jo, bare det er en liten edderkopp i nærheten. Anonymous poster hash: 6e3a2...e11
LilleMy84 Skrevet 6. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2014 Disse er ikke små!! ;( Søk etter "husedderkopp" på nett og se selv!
GammelKaktus Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Periodevis så sprayer jeg permetrin rundt omkring for å ta livet av småjævlene, sprayer i alle kroker og langs listene, veldig sjelden jeg treffe på en edderkopp etter at jeg begynte med det
LilleMy84 Skrevet 6. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2014 Da er det rett til butikken for å kjøpe det vet jeg!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Edderkopper liker det mørkt og fuktig. Er der masse edderkopper er det både for fuktig og for lite dagslysinnslipp i leiligheten. Boareal med denne type problem er ikke egnet til bolig for mennesker før fukten er fjernet og der er rikelig med dagslysinnslipp. Å spraye ned med kjemikalier løser problemet for en liten stund. Tar man bort trivselsfaktoren for edderkopper er de borte for godt.Anonymous poster hash: 12381...2c8 3
GammelKaktus Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Kan vær jeg har draget på edderkopper jeg da, for jeg har hatt besøk uansett hvor jeg har bodd Hadde like mye edderkopper når jeg bodde i 3 etasje som i 1 etasje, mye lys har det og vært. Og fuktighet har ikke vært noe problem... Det er jo ikke sånn at jeg treffer en edderkopp hver dag, men på sommeren så er det jo lett å komme inn da vinduene er åpne osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå