Gå til innhold

Menn 30 +, et spm. til dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor treffer man dere da?? Får høre at jeg er søt, pen, snill og feminin, jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut og hvordan jeg behandler andre. Mulig jeg kan virke litt sjenert. Savner en kjæreste, men jeg vet ikke hvor eller hvordan jeg skal treffe en god og snill, voksen og ordentlig mann...har ikke flere krav enn det. Går ikke på byen. Jeg har prøvd nettdating, men har hatt noen dårlige erfaringer så jeg vil ikke prøve det igjen med det første :omg: What to do? :vetikke: Er 30 og begynner å kjenne på savnet etter å ha en helt spesiell i livet mitt, vet bare ikke hvor jeg treffer han. Var enklere før når man gikk på skole. Jobben er heller ikke et alternativ. Så godt som alle venner er vel etablert nå og kjenner bare andre par virker det som. Er jo rene Bridget Jones jeg, eneste single i gjengen :fnise:

Anonymous poster hash: d744d...00e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen i din nærhet som du synes er litt kjekk eller noe som du kan be ut?

Skrevet

Det skulle jeg gjerne ha visst selv

Skrevet

Ingen i din nærhet som du synes er litt kjekk eller noe som du kan be ut?

Har en skilt nabo jeg har sansen for...men tør ikke å be han ut, han er rundt 10 år eldre enn meg og synes sikkert jeg er for ung. Og han synes nok også det er rart når vi har bodd her så lenge, har nesten aldri snakket med han. Det er litt risikabelt når det er en så nærme nabo synes jeg :P

Skrevet

Hva har du å tape da? Du kan jo gå litt forsiktig fram da, du merker vel fort hvis han ikke er interessert, eller at du ikke liker han likevel.

Er ikke sikkert at han synes du er for ung, tror heller at det da skulle være at han synes at han selv er for gammel. Men ingen av delene er noe problem hvis man blir glad i hverandre.

Skrevet

Det skulle jeg gjerne ha visst selv

Hehe, nei det er ikke bare bare :) Det faller meg ikke naturlig å flørte rundt osv, så jeg kan ikke bare ta kontakt med noen på butikken akkurat heller :P Men skjønner jo at det ikke skjer noe hvis jeg bare sitter hjemme, drømmemannen kommer ikke plutselig på døra mi så jeg må komme meg ut et sted hvor det er litt lavere terskel for å ta kontakt med andre :)

Skrevet

Skaff deg en oppriktig hobby som du virkelig liker, så går tiden fortere og du slipper å fokusere for mye på manglende kjæreste. Denne hobbyen kan igjen føre til vennskap og kjærester nedover i veien...

Spill golf. Skaff deg hund. Heng deg på parmiddager som femte hjulet på vogna. Meld deg inn i skyteklubb. Begynn med jakt. Kjøp deg motorsykkel. Gå på konserter.

En alternativ vinkling er at du kan prøve å få deg noen nye og yngre venninner som ikke har barn.

• Liker 2
Skrevet

Hva har du å tape da? Du kan jo gå litt forsiktig fram da, du merker vel fort hvis han ikke er interessert, eller at du ikke liker han likevel.

Er ikke sikkert at han synes du er for ung, tror heller at det da skulle være at han synes at han selv er for gammel. Men ingen av delene er noe problem hvis man blir glad i hverandre.

Redd for at det skal bli utrolig flaut å bo her etterpå hvis jeg dummer meg ut, vet jo ikke om han har ei ny i livet sitt nå eller ikke heller. Jeg vet ikke, det er vel bare den vanlige frykten for å bli avvist. Og aner ikke hvordan jeg skulle ha gjort det siden det er en nabo jeg ellers ikke prater med :P Virker som han er en del alene hjemme da, jeg kan ikke unngå å se bilen hans siden vi bor veldig nærme hverandre. Alder betyr ingenting for meg, eller jo, jeg er ikke så interessert i noen som er yngre enn meg. Jeg foretrekker de som er skikkelig voksne, som ser ut og oppfører seg som modne menn.

Skrevet

Skaff deg en oppriktig hobby som du virkelig liker, så går tiden fortere og du slipper å fokusere for mye på manglende kjæreste. Denne hobbyen kan igjen føre til vennskap og kjærester nedover i veien...

Spill golf. Skaff deg hund. Heng deg på parmiddager som femte hjulet på vogna. Meld deg inn i skyteklubb. Begynn med jakt. Kjøp deg motorsykkel. Gå på konserter.

En alternativ vinkling er at du kan prøve å få deg noen nye og yngre venninner som ikke har barn.

Har snart hund faktisk ;)

Skrevet

Ok. Uansett så lønner det seg nok å komme seg ut litt, og finne på ting, som andre også nevner her.

Det ordner seg nok skal du se, du finner nok drømmeprinsen etterhvert. :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...