AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg var på en hudpleiesalong i Oslo sentrum for å kjøpe en skrubb til kroppen. Jeg var blitt anbefalt en fra MD Fomulations, og ba derfor om en skrubb, som kan brukes på kroppen, derfra. I følge damen i salongen har Elizabeth Arden kjøpt opp MD, og laget EA pro. Etter litt fram om tilbake ga selgeren meg det jeg var ute etter (visstnok) og jeg betalte og gikk. Da jeg kom hjem kikket jeg på produktet, og ser at jeg har fått en "gentle facial cleanser". Og slik jeg forstår det, helt feil produkt i forhold til det jeg spurte etter! Hvordan er det å bytte dette tro? Er det vanlig å kunne bytte hudpleieprodukter i salong?Anonymous poster hash: 1c2be...be9
The Kitten Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Er produktet forseglet? Hva står påkvitteringen?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Produktet var ikke forseglet, og det sto ikke noe på kvittering om bytterett. Det har heldigvis ordner seg, personalet strakk seg utrolig langt for å rette opp en kjedelig feil. Anonymous poster hash: 1c2be...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå