AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hei! Jeg trenger gjerne noen tips om hvor man kan møte folk for sextreff. Jeg har meldt meg inn i Cupido.no , men vet ikke helt hvilke andre sider som er like bra eller bedre? Det kommer så mye useriøse reklamesider opp når jeg søker etter slike sider, så om noen her kan gi meg noen tips hadde jeg satt pris på det Mvh gutt 27 Anonymous poster hash: b167c...359
Spøkelseskladden Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Cupido er en av de bedre norske sidene. Spandér på deg et VIP medlemskap for å vise at du er seriøs, skriv en god og forklarende profiltekst som beskriver kort og godt hvem du er og hva du er ute etter. Så gjelder det å vise interesse for de jentene du vil møte. Dette var riktignok ikke tips om andre sider, men hvordan du har best sjangse til å få napp. Tenkte kanskje du ville sette pris på det. Hilsen jente 26 som også er på Cupido.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Cupido er en av de bedre norske sidene. Spandér på deg et VIP medlemskap for å vise at du er seriøs, skriv en god og forklarende profiltekst som beskriver kort og godt hvem du er og hva du er ute etter. Så gjelder det å vise interesse for de jentene du vil møte. Dette var riktignok ikke tips om andre sider, men hvordan du har best sjangse til å få napp. Tenkte kanskje du ville sette pris på det. Hilsen jente 26 som også er på Cupido. Tusen takk for svar, Spøkelseskladden Det er ikke umulig at jeg gjør det da. Men får man tilgang til flere brukere/annonser når man blir VIP-medlem, eller er det bare for å vise at man er seriøs? Hilsen TS Anonymous poster hash: b167c...359
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Du må være vip for å sende meldinger.Anonymous poster hash: c271d...c1c
Gjest Ung tøff mann Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Cupido er en av de bedre norske sidene. Spandér på deg et VIP medlemskap for å vise at du er seriøs, skriv en god og forklarende profiltekst som beskriver kort og godt hvem du er og hva du er ute etter. Så gjelder det å vise interesse for de jentene du vil møte. Dette var riktignok ikke tips om andre sider, men hvordan du har best sjangse til å få napp. Tenkte kanskje du ville sette pris på det. Hilsen jente 26 som også er på Cupido.
Spøkelseskladden Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Tusen takk for svar, Spøkelseskladden Det er ikke umulig at jeg gjør det da. Men får man tilgang til flere brukere/annonser når man blir VIP-medlem, eller er det bare for å vise at man er seriøs? Hilsen TS Anonymous poster hash: b167c...359 Hvis ikke du er VIP medlem så kan for det første ingen lese profilteksten din. Og nå kan jeg bare snakke for meg selv, men har en mann ingen tekst, så kan han se så bra ut på profilbildet han bare vil, jeg hopper videre. For det andre får du ikke lov til å svare på mer enn 3 meldinger om dagen. Dette kan jo omgås ved å gi bort mailadressen og snakke over mail, men jeg personlig vil gjerne holde praten innenfor cupido og ikke gi bort mailadressen til fremmede. (Kan jo seff lage en ekstra mailkonto kun for slikt, men da begynner det bli mye styr som man lett kan unngå ved å være VIP. ) I tillegg kan man kun se bilder i stor størrelse med VIP. Uten slikt medlemskap kan du kun se thumbnails. Du får også tillgang til blandt annet chat og grupper. Jeg vil i alle fall anbefalle det på det varmeste. Det er mange menn og få kvinner der inne, så det gjelder å skille seg ut og være seriøs. Du binder deg kun opp for en måned (ikke løpende abbonemennt) og det koster ikke skjorta.
Adhara Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Ryddet for hetsende kommentar + svar. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå