Gå til innhold

Vi gjør aldri noe sammen, ser ikke ut til å plage han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke noe greit når typen min aldri vil finne på noe.
Han kommer med unnskyldninger og løfter, løfter som det ikke blir noe av.
Jeg føler meg så totalt verdiløs, og tenker til slutt tanker som "Hadde han bare vært med en annen en meg, da hadde han vel sikkert gjort noe med henne!"...

Jeg føler at det er jeg som ikke er bra nok i hans øyne, selvom både vennene hans og mine venninner ser at jeg fortjener noe bedre, og jeg vet jo innerst inne at jeg fortjener en kjæreste som ønsker å ta meg med på noe eller bare i hovedsak finne på noe :(

Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har kommet hjem på kvelden, spent for å se om han kan ta meg med på noe av det han har snakket om.. Det skjer ikke.

Jeg begynner å bli drit lei, og jeg ligger nesten søvnløs 1-2 timer før jeg endelig sovner om natten fordi jeg ligger å tenker å føler på hvor lei meg jeg er over alt dette..

Han prioriterer alt foran meg, ting som ikke engang er veldig viktig å prioritere - kommer foran meg i køen, og han lager et helvete på jord av krangling om jeg sier ifra at jeg blir lei meg og såret ... Det vil han ikke høre :(

Har jeg grunn til å føle meg slik... Er det rart jeg er så trist for tiden?
Er det lurest å bryte med en slik fyr? Det er så vondt å til å med vite at mange venninner av meg som er i et forhold, kan gjøre ting som å bare lage middag med typen, gå ut å ta en kaffe, kino, turer... Mens jeg får ikke gjort noe sammen med han :(

Anonymous poster hash: a1898...ce9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette fører ingen vei enn nedover så dump han.

Anonymous poster hash: 9f32a...878

Skrevet

Bare å dumpe og gå videre.

Anonymous poster hash: 7587c...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...