Gå til innhold

Hvor kjøpte du bryllupskake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å ha en bryllupskake som er nok til over 100 personer (med noen kaker ved siden av) :spise: Problemet er at vi ikke vet hvor eller hvem vi skal spørre. Bryllupet er ikke før om ett år, men vi ønsker å få ned budsjettet, og slik jeg forstår det er kake en vesentlig utgift. Hvem henvendte du deg til for å bestille kake? Bryllupet finner forresten sted i Stavern.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en side på facebook som heter "Kan du bake til meg?". Der skriver man hva man skal ha, når og hvor så få man forspørsler fra hjemmebakere. Slik gjorde vi det og vi var kjempefornøyde!:)

Her får man ofte en veldig god kake, som det er lagt mer arbeid i enn på eks, et bakeri der de har mindre tid per kake. MEN en så stor kake vil vel koste litt uansett. Det er mye arbeid å lage en så stor kake, samt at ingrediensene koster litt:) men det er stor forskjell. Jeg spurte først et bakeri, da fikk jeg til svar at jeg ikke kunne velge hvilken type sjokoladekake(ville ha en som ikke var for søt) samt at den ville koste 7000,-. Det endte opp med at jeg kjøpte en privat som jeg fikk velge akkurat hvordan skulle være til 3000,-. Dette var til 70 pers:)

Gjest Daenerys
Skrevet

Det blir nok et lokalt bakeri som er gode på allergimat :)

Skrevet

Jeg skal bake selv.

Anonymous poster hash: d303b...552
Skrevet

Jeg brukte siden på facebook som er nevnt over " kan du bake til meg"jeg fikk den nydeligste kaken til 60 personer for 3000 kroner, akkurat slik jeg ville ha den og den var helt perfekt ! mange som tilbød seg å bake i tillegg så kunne velge å vrake :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Oy, den siden skal jeg absolutt sjekke ut! Takk for tips :)

Skrevet

Jeg laget selv, spes siden jeg har allergier som melk, gluten, hvetestivelse, egg osv, så falt valget på hjemmelaget kaker, vi var ca100.

Skrevet

Et tips på pris, kan være å bare bestille ei fin kake til x ant personer og sette på brudepynten selv. Det skal visstnok utgjøre en ganske stor forskjell...

Anonymous poster hash: 0489d...332

Skrevet

Jeg skal bake selv.

Anonymous poster hash: d303b...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...