Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill ikke døm meg,jeg kan ikke være den eneste med slike tanker?

Men hva gjør du med dine?

Jeg er heldig,jeg har en samboer som har vært min i 7 år,vi har ett fint hus sammen og biler. Han er topp og alt jeg kan ønske meg ..

Men når jeg engang iblant er ute med venner på byen,elsker jeg oppmerksomhet fra andre gutter,ja jeg møter faktisk en gutt når jeg er på byen noen ganger,jeg elsker å kunne flørte med han selv om det er fyfy!! Vi kysser og tuller litt til tider,men det er så uskyldig og det er absolutt ikke noe romantisk med dette..

Jeg liker det kanskje fordi det ikke er 'lov',ikke vet jeg ...

Vi sender noen snap i ny og ne men det er kun hverdagslige ting :)

Det er ikke slik at jeg og kjæresten min ikke har det bra,for vi har det veldig fint!!

Jeg føler hodet mitt eksploderer av tanker,hvirdan skal jeg ta meg sammen,burde jeg gå fra samboer.....

Jeg er kun 24 år

Anonymous poster hash: d7a1c...369

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke det samme problemet, men det er jo tydelig at du må sortere disse tankene dine på en eller annen måte og ta et valg for samboeren din fortjener garantert noe mer enn ei som flyr på byen og roter med andre.

• Liker 1
Skrevet

Enten så drar du fra ham eller så kutter du ut holdningen. Hvis han tror at dere skal gifte dere og danne familie, mens du oppfører deg slikt er jo bare trist.

Anonymous poster hash: 1885c...f0a

Skrevet

Jeg vil jo selv danne familie og skape en fremtid med kjæresten min,men alikevel faller jeg for fristelsen ...

Det skal sies at min samboer vet at jeg kysser med han da,han sier han ikke bryr seg fordi han vet det er uskyldig ment!!

Men alikevel jeg vet jeg må stoppe ...

Så hvorfor skal det være så utrolig vanskelig

Skrevet (endret)

Jeg vil jo selv danne familie og skape en fremtid med kjæresten min,men alikevel faller jeg for fristelsen ...

Det skal sies at min samboer vet at jeg kysser med han da,han sier han ikke bryr seg fordi han vet det er uskyldig ment!!

Men alikevel jeg vet jeg må stoppe ...

Så hvorfor skal det være så utrolig vanskelig

Man setter grensene sammen i et forhold. Du sier at samboeren din er OK med det du gjør, og da må man jo bare regne med det. Han har kanskje samme tankegangen selv - at det er greit å holde litt på med andre, så lenge dere to vet hva dere har sammen.

Men hvis du vil slutte med dette - som jeg får inntrykk av - så må du kanskje snu litt på tankegangen. Du sier du liker oppmerksomheten fra disse andre guttene. Men betyr egentlig oppmerksomhet fra fremmede (og andre gutter) du ikke er gira på særlig mye? Den oppmerksomheten du får fra samboeren din er vel verdt mye mer.

Gutter på byen gir oppmerksomhet til hva-som-helst. Man trenger ikke være spesiell for å få napp der. Men man må være ganske spesiell for en annen person dersom han planlegger en fremtid sammen med deg...

Jeg hadde prøvd å sette mer pris på det samboeren din gir deg.

Endret av Ferny
Skrevet

Syntes du det er verdt å risikere forholdet for oppmerksomheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...