AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Eg klarte å vinne over sjokoladen i dag, valgte å legge ned melkesjokoladen og gå en tur på en time istedet. Nå er jeg for trøtt til å spise den. Fy søren eg føler meg som en verdenmester. Anonymous poster hash: 1b4bc...2b4 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Da er du ikke særlig hardt rammet, hvis du er i stand til å legge ned noe godt du holder på å spise, for så å bli for trett til å spise etter en tur! Kan ikke en gang ha noe i huset, jeg! Anonymous poster hash: e6f2d...bfa 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Jeg sliter sykt selv for tiden, i kveld har jeg spist så mye tørket frukt at jeg sikkert like godt kunne spist en stor sjokoladeplate Anonymous poster hash: 9752a...6b3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Det er fælt å ha konstant trang til å spise søt. Eg misunner mennesker som sier "nei takk" når de blir tilbudt kake til kaffen. Eg fråtser i søtsaker når jeg er glad, trist og sur. Noe som medfører at eg er en vandrende støvsuger. Støvsuger skapene for alt som er godt hele tiden. Men jeg blitt bedre de siste 2 månedene. kuttet ut brus, og alt unødvendig sukker. Handler ikke i butikken alene heller Problemer er at samboeren min spiser søt enda, og det var egentlig hans sjokolade. og dessverre så har han ikke gjemte godt nok. Han kommer til å høre hvor mye frustrasjon sjokoladen hans har skapt når han kommer hjem, det skal jeg love deg. Anonymous poster hash: 1b4bc...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Så bra Jeg hadde lyst på godteri, jeg. Og jeg spiste, med god samvittighet Anonymous poster hash: b82d6...99b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå