AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Tenkte jeg skulle prøve å lage profil på en nettdatingsside.Hvordan er dette egentlig? Hvordan er det mulig å lage en relasjon med folk man ikke har sett før? hva er tegn på interesse og hva er ikke det? Noen forhåndsregler? Anonymous poster hash: 67148...2e9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Tenkte jeg skulle prøve å lage profil på en nettdatingsside.Hvordan er dette egentlig? Hvordan er det mulig å lage en relasjon med folk man ikke har sett før? hva er tegn på interesse og hva er ikke det? Noen forhåndsregler? Anonymous poster hash: 67148...2e9 Er du mann eller kvinne?Anonymous poster hash: 3c2fa...825 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Er du mann eller kvinne?Anonymous poster hash: 3c2fa...825 Dame Anonymous poster hash: 67148...2e9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Tenkte jeg skulle prøve å lage profil på en nettdatingsside.Hvordan er dette egentlig?Anonymous poster hash: 67148...2e9 Det finner du ut når du har prøvd. Hvordan er det mulig å lage en relasjon med folk man ikke har sett før? Anonymous poster hash: 67148...2e9 Det finner du ut når du har prøvd.hva er tegn på interesse og hva er ikke det? Anonymous poster hash: 67148...2e9 Han sender melding = interessert. Han sender ikke melding = ikke interessert. Noen forhåndsregler? Anonymous poster hash: 67148...2e9 Slutt å ta deg sjøl så høytidelig. Anonymous poster hash: 3fd9d...099 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Ok, takk for tips Bør man legge ut bilder? Anonymous poster hash: 67148...2e9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Ok, takk for tips Bør man legge ut bilder?Anonymous poster hash: 67148...2e9 Det synes jeg absolutt at man burde gjøre:) det kan være greit å vite hvordan personen man snakker med ser ut til tross for at utseende ikke er alt;)Anonymous poster hash: 77fad...e25
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Tenkte jeg skulle prøve å lage profil på en nettdatingsside.Hvordan er dette egentlig? Hvordan er det mulig å lage en relasjon med folk man ikke har sett før? hva er tegn på interesse og hva er ikke det? Noen forhåndsregler? Anonymous poster hash: 67148...2e9 Jeg er mann, og dette er litt annerledes for dere damer. Men grunnreglene er de samme. Bruk god tid på å lage en profiltekst som får frem hvem du er. Ikke hvem du ønsker eller håper å være. Men den du er. Ha med litt om hva du ser etter hos en partner. Og ha 2-3 bilder av deg selv. Ett "selfie" og ett helkroppsbilde (trenger ikke være nærbilde av helkroppsbilde). Kutt ut alt bitterprat om hva du ikke er ute etter. Og forvent deg slibrige sexmeldinger i bøtter og spann.....Anonymous poster hash: 3c2fa...825
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Ok, takk for tips Bør man legge ut bilder? Anonymous poster hash: 67148...2e9 Du Bør ikke, du MÅ legge ut bilder. Anonymous poster hash: 3fd9d...099
Gjest rådyr Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Jeg er mann, og dette er litt annerledes for dere damer. Men grunnreglene er de samme. Bruk god tid på å lage en profiltekst som får frem hvem du er. Ikke hvem du ønsker eller håper å være. Men den du er. Ha med litt om hva du ser etter hos en partner. Og ha 2-3 bilder av deg selv. Ett "selfie" og ett helkroppsbilde (trenger ikke være nærbilde av helkroppsbilde). Kutt ut alt bitterprat om hva du ikke er ute etter.Og forvent deg slibrige sexmeldinger i bøtter og spann.....Anonymous poster hash: 3c2fa...825 Jeg har aldri fått slibrige meldinger. Tror jeg beror litt på hva slags bilder man legger ut (eller mulig fordi jeg ikke har store pupper...). Ellers enig i det du skriver
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 - unngå bildet som viser kropp (derosm du er overvekt, skriv det heller i profilen) - Forbered deg på mange meldinger, mye bra og mye dårlig. Dersom du ikke ønsker å ha kontakt med en er det helt greit å ikke svare. Du skylder ingen noe fordi du har profil på et nettsted. - Bruk bildet som viser seg slik du faktisk er. Om du ikke har endret utseende på 1 år, er det greit å bruk et år gamle bilder. Om du klipte deg kort i går, kan du ikke det. - Ta kontakt selv med de du vil bli bedre kjent med. Ikke vent veldig lenge, men skriv litt med vedkommende før du eventuelt møter han. Useriøse menn venter ikke lenge med sexprat eller kroppsfous, slik blir det enklere for deg å filtrere. - Det er helt greit å blokkere dersom noen er veldig "på" mens du ikke er så gira. Du må også godta at andre blokkerer deg uten å ta det personlig. Det viktigste er kanskje å ikke ha høye forventninger! Anonymous poster hash: dfd50...54e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 - unngå bildet som viser kropp (derosm du er overvekt, skriv det heller i profilen)- Anonymous poster hash: dfd50...54e Hva er dette for et tulleråd? Anonymous poster hash: 3fd9d...099
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Nå har jeg laget en profil, med bilde. Fått kontakt med en mann som er mye på profilen min, flørter litt men er mest høflig og grei. Synes ikke det er så lett å tolke menn på nettdating, untatt de ( som dere sa ) som kommer med slibrighet. Anonymous poster hash: 67148...2e9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 Hva er dette for et tulleråd?Anonymous poster hash: 3fd9d...099 Anonymous poster hash: 67148...2e9
Nettinettet Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Nå har jeg laget en profil, med bilde. Fått kontakt med en mann som er mye på profilen min, flørter litt men er mest høflig og grei. Synes ikke det er så lett å tolke menn på nettdating, untatt de ( som dere sa ) som kommer med slibrighet. Anonymous poster hash: 67148...2e9 Du skal ikke tolke noe som helst! Det de sier er det de mener, bør være utgangspunktet ditt. Sier ikke du det du mener kanskje? Forventer du at de skal tolke deg ut i fra noe annet du sier, selv om du mener noe annet med det? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #15 Skrevet 7. september 2014 Du skal ikke tolke noe som helst! Det de sier er det de mener, bør være utgangspunktet ditt. Sier ikke du det du mener kanskje? Forventer du at de skal tolke deg ut i fra noe annet du sier, selv om du mener noe annet med det? For en tullete kommentar. Hun skriver jo da at hun synes det er vanskelig å tolke menn på nettdating (generelt). Det er jo fullstendig forståelig det. I "virkeligheten" har man andre faktorer som også spiller inn, slik som tonefall, armbevegelser, blikkontakt etcetc. Anonymous poster hash: 2905d...e54 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #16 Skrevet 7. september 2014 For en tullete kommentar. Hun skriver jo da at hun synes det er vanskelig å tolke menn på nettdating (generelt). Det er jo fullstendig forståelig det. I "virkeligheten" har man andre faktorer som også spiller inn, slik som tonefall, armbevegelser, blikkontakt etcetc. Anonymous poster hash: 2905d...e54 Ja. Og akkurat derfor er det så dumt å prøve å tolke noe på nettet Bare forholde seg til det som blir skrevet, og ikke prøv å lese noe mellom linjene.Anonymous poster hash: 3c2fa...825 1
Nettinettet Skrevet 7. september 2014 #17 Skrevet 7. september 2014 For en tullete kommentar. Hun skriver jo da at hun synes det er vanskelig å tolke menn på nettdating (generelt). Det er jo fullstendig forståelig det. I "virkeligheten" har man andre faktorer som også spiller inn, slik som tonefall, armbevegelser, blikkontakt etcetc. Anonymous poster hash: 2905d...e54 Hun/han under svarte så bra at jeg bare henviser deg til deg svaret: Ja. Og akkurat derfor er det så dumt å prøve å tolke noe på nettet Bare forholde seg til det som blir skrevet, og ikke prøv å lese noe mellom linjene.Anonymous poster hash: 3c2fa...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå