AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Når man er usikker på forholdet man er i, burde man gå da? Er så utrolig usikker på om jeg skal fortsette å være sammen med han jeg er sammen med nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre.... Anonymous poster hash: 124d3...bbb
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Eg meiner at når ein først er vorten usikker er det ein god grunn til det. Då hadde eg gått.
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Hva som gjør at du er usikker da?
Mellie Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Kommer nok veldig an på hva som gjør at du føler deg usikker. Er det bare at følelsene har dabbet litt av, er det en krangel, er du lei? Hvis det bare er at følelsene har dabbet litt av, vil jeg anbefale deg å vente litt og se det an. Følelser går i daler og vi har alle våre ''ups and downs'' i forhold. Er det en krangel bør du og vente til det har lagt seg litt. Føler du deg lei av han og tenker at det ikke kan gå lenger, så bør du kanskje vurdere å gå. Hva tenker du selv?
Gjest _LilleMy Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Hva er det som gjør at du føler deg usikker? Det er som regel et tegn på at man burde gå når man er usikker, men det kan også bare være at man er en person som er usikker på alt og trenger mye bekreftelser. Har du vært sikker, og så blitt usikker, eller alltid vært usikker? Var i et forhold hvor jeg var usikker i noen måneder. Sa ingenting om det bare i tilfelle, for jeg ville jo ikke slå opp og så angre. Jeg ville være helt sikker. Så at det bare ble verre og verre, og at det riktige var å komme seg ut av forholdet. Ta deg litt tid og kjenn etter om det virkelig er dette du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå