AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hei jeg er en jente på 22 år som har vært alvorlig syk som liten, dette gjør at jeg ikke kan få barn på egenhånd. Jeg har prøvd siden jeg var 18, men ingenting har skjedd. Men endelig har jeg kommet inn på ivf i Oslo. Derfor lurte jeg på om hva som skjer når jeg kommer dit, åssen type prøver og undersøkelser jeg kan vente meg ? Hilsen en veldig spent jente Anonymous poster hash: 408c3...646
Askmeagain89 Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Har du gjort noen undersøkelser fra før? Antar de snakker med dere, tester for hiv og hepatitt, tester mannens sperm og så er det ikke noe mer tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Har du gjort noen undersøkelser fra før? Antar de snakker med dere, tester for hiv og hepatitt, tester mannens sperm og så er det ikke noe mer tror jeg. Har bare vært på vanlig gyn undersøkelse før og tatt noen hormonorøver. Mannen min har testet seg å prøven var bra.Anonymous poster hash: 408c3...646
Askmeagain89 Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Ja, er nok bare samtalen igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå