Gjest Poirot Skrevet 9. juli 2004 #21 Skrevet 9. juli 2004 Men jeg kan jo nevne noen sanger jeg stadig kommer tilbake til: F**k it- Eamon F.U.R.B- frankee Sorry at jeg ler, men er jo ikke så rart du stadig kommer tilbake til disse. Spørsmålet er nok om du gjør det om 10 mnd...
Lorangemy Skrevet 9. juli 2004 #22 Skrevet 9. juli 2004 Koselig å høre at jeg fikk deg til å le, poirot
Mezzo Skrevet 15. juli 2004 #24 Skrevet 15. juli 2004 : Janis Joplin - Kozmic Blues : Santana - Black Magic Woman : Eagles - Desperado : R.E.M. - Everybody Hurts Helt umulig å velge bare en!
Bokalven Skrevet 15. juli 2004 #25 Skrevet 15. juli 2004 Bel Canto - "Dreaming Girl" Ellers liker jeg også følgende veldig godt: Happy Rhodes - "Tragic" Bel Canto - "Idly I De-Ice" Heidi Marie Vestrheim - "Pants" ...og flere til!
nessi Skrevet 16. juli 2004 #29 Skrevet 16. juli 2004 Bytter vel ofte, men min absolutte favoritt er Heaven - Bryan Adams
Gjest heksa Skrevet 16. juli 2004 #30 Skrevet 16. juli 2004 favorittene er: Californicaiton med Red hot chili peppers.Changes med Black Sabbath.The Distance med Live.Og cd Sacred Spirit II (indianske sanger) fra Native Americanse.Og noen sanger fra O`Brother were art thou? fra filmen med samme navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå