Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Kva er det? Min er - utan tvil - REM med Everybody hurts..... :cry:
Malie Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Har mange, bl. annet Everybody hurts... Men så finnes det mange sanger som det er knyttet visse minner opp til som Bryan Adams - Everything I Do (I Do It For You)
Malou Skrevet 7. juli 2004 #3 Skrevet 7. juli 2004 Jeg er nødt til å skrive to, for jeg klarer aldri å bli enig med meg selv om hvem som er "the one and only." *Hooverphonic - Eden *Sarah McLachlan - Ice Cream Jennifer
Gjest Moonshadow Skrevet 7. juli 2004 #4 Skrevet 7. juli 2004 Akkurat nå, så må det være...hmm.. Gatas Parlament med F.E.M.I.N.I.S.T
Gjest 1111 Skrevet 7. juli 2004 #5 Skrevet 7. juli 2004 Vel, det er vanskelig å si, i og med at det skifter og stadigvekk kommer nye sanger. men en favoritt jeg har hatt gjennom alle år og nok ikke kommer til å gi slipp på er Metallica med The Unforgiven ll.
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Vanskelig å plukke en, men har noen som jeg stadig vender tilbake til: blant annet Love is Blind med Janis Ian
Gjest Dixie i.i Skrevet 8. juli 2004 #12 Skrevet 8. juli 2004 Bytter litt, men akkuratt nå: Glasskår med Karpe Diem!!
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2004 #14 Skrevet 8. juli 2004 Dancing in the moonlight med Toploader. Skikkelig happymusic!
Outsider Skrevet 8. juli 2004 #15 Skrevet 8. juli 2004 Akkurat nå:If you have to go-Geneva.Den er bare nydelig.
Melissa Gioberti Skrevet 8. juli 2004 #16 Skrevet 8. juli 2004 Det er jo mange! En for hvert humør og en innen hver musikk-sjanger....og en for hver sesong avhengig av nyproduserte. A New York state of mind
Sofia Skrevet 9. juli 2004 #18 Skrevet 9. juli 2004 Et nesten umulig spørsmål, men en sang som jeg alltid har likt utrolig godt er "Have you ever really loved a woman" med Bryan Adams fra filmen "Don Juan de Marco" med Johnny Depp. Fantastisk sang. Også sunget en gang i nydelig flerstemt av "Kvinner på randen". Da gråt jeg!
Lorangemy Skrevet 9. juli 2004 #20 Skrevet 9. juli 2004 OI! :o Det er jo så mange sanger jeg liker. Alt avhenger av dagshumør og årstid! Men jeg kan jo nevne noen sanger jeg stadig kommer tilbake til: Skyfri himmel- Bjørn Eidsvåg. F**k it- Eamon F.U.R.B- frankee ...også en nydelig sang som min samboer har skrevet til meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå