Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg må altså gjøre det slutt med kjæresten min i morgen :( Dette er noe jeg ønsker, det er noe med han som jeg ikke kan leve med og som har fått meg til å miste det jeg hadde av følelser for han. Men jeg gruer meg såååååå veldig. Kan noen gi meg gode råd ang hvordan jeg bør gjøre det, legge det fram? Jeg kjenner jeg bare vil forsvinne så jeg slipper hele greia, er så dårlig på sånt :(

Anonymous poster hash: b50c0...2f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt. Er litt desperat her :(

Skrevet

Vær snill, men ærlig. Ikke foreslå å være venner.

Anonymous poster hash: f9131...187

Skrevet

Vær ærlig, gi kjæresten din muligheten til å få svar på det han evt. måtte lure på, sånn at dere får en ordentlig avslutning. Det verste er når man sitter igjen med masse ubesvarte spørsmål.

Da har han heller ingen grunn til å ta kontakt med deg senere, for du bør gå for 0 kontakt fremover.

Ikke noe "vi kan være venner", og det må du gjøre tydelig. Et brudd er aldri gøy for noen av partene, men å fortsette kontakten (selv kun for å prøve å gjøre det skånsomt) er alltid dumt!

Skrevet

Vær snill, men ærlig. Ikke foreslå å være venner.Anonymous poster hash: f9131...187

Enig med denne!
Skrevet

Jeg syns dere er så snille og fornuftige her :)

De tre siste gangene jeg har blitt dumpa har det vært pr sms, og i tillegg at de fortsatt vil ha kontakt med meg :)

Noe som har gjort at jeg har gått og håpet i ukesvis etterpå om at de kanskje vil ha meg tilbake.

Anonymous poster hash: bf9ab...17e

Skrevet

Vær ærlig, gi kjæresten din muligheten til å få svar på det han evt. måtte lure på, sånn at dere får en ordentlig avslutning. Det verste er når man sitter igjen med masse ubesvarte spørsmål.

Da har han heller ingen grunn til å ta kontakt med deg senere, for du bør gå for 0 kontakt fremover.

Ikke noe "vi kan være venner", og det må du gjøre tydelig. Et brudd er aldri gøy for noen av partene, men å fortsette kontakten (selv kun for å prøve å gjøre det skånsomt) er alltid dumt!

Takk :) Kan jeg gjøre det over tlf hvis det blir vanskelig å få møtt han på en stund? Så det ikke trekker ut i lange tider bare fordi jeg bør gjøre det face to face? Har jo bestemt meg. Er dessuten litt redd for reaksjonen hans og vil kanskje ikke være alene med han da.

Skrevet

Jeg syns dere er så snille og fornuftige her :)

De tre siste gangene jeg har blitt dumpa har det vært pr sms, og i tillegg at de fortsatt vil ha kontakt med meg :)

Noe som har gjort at jeg har gått og håpet i ukesvis etterpå om at de kanskje vil ha meg tilbake.

Anonymous poster hash: bf9ab...17e

Jeg vil ikke være venn med han etterpå. Vil bare bli ferdig med det og gå videre uten mer kontakt :) Det er nok best for begge.

Skrevet

Kan jeg ta det over tlf hvis jeg er redd for å treffe han og det i tilegg er vanskelig å få til å treffes nå??

Skrevet

Ja. Ingen vits i å holde han for narr.

Skrevet

Ja. Ingen vits i å holde han for narr.

Gjort det nå :) Hilsen ts

Skrevet

Gjort det nå :) Hilsen ts Anonymous poster hash: b50c0...2f2

Hvordan gikk det?

Skrevet

Ts, hvordan tok han det?

Anonymous poster hash: 865f2...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...