AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Er det sært å være fast leser av Hjemmet når en er i tyveårene? Anonymous poster hash: d4742...93e 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Ja. Men hver person har sin smak.
Christiania_Oslo Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Nei. Jeg leser også blader som Hjemmet og Allers. Er 27år, jeg leser ikke dameblader som woman,cosmopolitan,mag,detnye og alt det der for jeg føler dette er blader som ikke er "sunt"å lese. Lite givende og bare fjas egentlig. Vil heller lese ordentlige reiseartikler,oppskrifter,tips og råd,historier fra virkeligheten osv enn hollywood sladder. Personlig liker jeg ikke alle de novellene de har med da, hehe men forstår jo at aldersgruppen som vanligvis leser disse bladene liker å lese slikt. Kan også feks lese Tara,men de andre glossy drittbladene liker jeg ikke. Jeg liker forøvrig også smaken av en god Sherry;) 5
chouette Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Det gjør jeg også. Rapper mamma sine. Men bare for å lese de 'fra virkeligheten' historiene 10
Gjest Riskjeks Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Haha, jeg leser også sånne ukeblader, får mammas. Og ja, historiene fra "virkeligheten" er det beste Og Hjemmet, Norsk Ukeblad osv er mye bedre blader enn sånne kvinneblader beregnet for yngre kvinner (Det Nye o.l). Bedre artikler, og ikke minst mye mindre reklame. 5
Gjest Belle âme Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Eg er 15 og leser sånne:"Leserene forteller" historier når mormor har kjøpt flere Allers, Hjemmet osv blader
Djungelvrål Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Hjemmet og Norsk Ukeblad er faktisk de få bladene jeg småliker. Alle moteblader er fullstendig uinteressante. 90 % reklame og motereportajer med klær til 70 000 kr. Hater blader som Henne og Costume. De får meg bare til å føle meg stygg! 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Det gjør jeg også. Rapper mamma sine. Men bare for å lese de 'fra virkeligheten' historiene Hahaha, samme gjør jeg. Anonymous poster hash: 59d36...774
Gjest Normalfordeling Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Tja. Jeg leser dersom jeg har mulighet til det, men kjøper aldri bladene.
Kassiopeia Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Jeg har lest hjemmet og allers siden jeg var 13-14 år, elsker å lese i dem hver gang jeg besøker besteforeldrene mine. Er mange fine og rørende historier å lese i begge bladene. Men så elsker jeg å lese i blader generelt. Alt fra historie, illustrert vitenskap, foreldre og barn, mamma, det nye, Kamille, bedre helse osv osv. Er en liten magasin-junkie, haha. 4
Globusen Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Jeg foretrekker helt klart Hjemmet fremfor blader som Cosmopolitan og DetNye, men leser Hjemmet kun når jeg er på besøk hos bestemor, og leser kun historiene fra virkeligheten
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 I en periode skrev faren min "fortellinger fra virkeligheten" for å spe på sin noe ustadige kunstnerinntekt. Han fortalte meg siden at de ekte historiene som kom inn, nesten alltid var så ekstremt jævlige at ingen ville ha orket å lese dem, og hvis de hadde lest dem, ville de ikke ha trodd på dem. Tilbake til spørsmålet: Muligens litt rart, men det er ikke noe galt i det. Vær likevel forsiktig, for all statistikk viser at de fleste ulykker skjer i Hjemmet. Anonymous poster hash: a8fb6...b8c 3
Gjest Keikolina Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Det gjør jeg også. Rapper mamma sine. Men bare for å lese de 'fra virkeligheten' historiene Jeg også, å så sitter jeg der å sipper, ha ha.
Løvefrøken Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Jeg leser de gjerne. Men syns jeg er for "ung" til å abbonere.... Kanskje om 20 år?
Cordelia Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Blar alltid gjennom Allers og Familien når jeg er hjemme hos foreldrene mine.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #17 Skrevet 7. september 2014 Er godt jeg ikke er den endeste hihi. Har lest det fra jeg var liten da mamma og bestemor abonnerte. Jeg synes det er koselig å lese om Turid og Arild som etter 50år ble kjærester igjen. Og det etter at hunden til Arild fant en flaskepost som Turid hadde sendt for 23 år siden. ;-) Ts Anonymous poster hash: d4742...93e 1
metempsychosis Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Hjemmet har jeg "lest" siden jeg lærte å lese, og jeg er fremdeles storfornøyd om mamma tar med seg et eksemplar (bor i det store utlandet)
Gjest Dorey Skrevet 7. september 2014 #19 Skrevet 7. september 2014 Jeg har lest Hjemmet, Allers og Ukeblad fra jeg var en 13-14 år. Arver mormor sine Mye bedre å lese enn de hjernedøde motebladene
metempsychosis Skrevet 7. september 2014 #20 Skrevet 7. september 2014 Jeg har lest Hjemmet, Allers og Ukeblad fra jeg var en 13-14 år. Arver mormor sine Mye bedre å lese enn de hjernedøde motebladene Jeg er glad i "hjernedød" moteblader også jeg! Helst Vogue eller Cityzen K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå