Gå til innhold

Noen som har prøvd sjampo / balsam fra Joico?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker normalt sjampo og balsam fra Pureology (enten "Essential Repair" eller "Strength Cure"), men ser at Blush har tilbud på 1000ml-flasker av sjampo/balsam fra Joico akkurat nå. Sammenlignet med Pureology er 249 for 1000ml latterlig billig. Måtte trolig ha bruk Joicos sjampo for farget hår "Color Endure", siden jeg logisk nok har farget hår...

Noen med erfaringer her?

Anonymous poster hash: ea4f6...9c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg syns Joico K Pak Colour Endure er veldig gode, noe av det bedre faktisk.

Har også brukt Pureology Oil, Alterna Bamboo, Redken All Soft, Redken Extreme

og Kerastase. Men syns faktisk Joico er best.

Anonymous poster hash: 19020...445
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Joico K pak og var ikke fornøyd. Nå har jeg grovt hår, er vanskelig å finne shampo og særlig balsam som fungerer bra nok. Var ikke fornøyd med Redken heller, noe jeg nesten har vært alene om ;)

Anonymous poster hash: f5c74...e5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker BARE Joico, det er helt suverent. Jeg har også farget hår (nå og da), men bruker body luxe sjampoen og den blå balsamen for tørt/behandlet hår. For mitt hår er det den beste kombinasjonen, den er veldig mild og god og gjør ikke håret tungt. Veldig pleiende. Jeg har prøvd Kpak og en annen, men gjorde håret mitt for tungt. Du må ikke nødvendigvis bruker den for farget hår, for hele serien er veldig pleiende. Har også lillasjampoen jeg bruker nå og da for å holde fargen kald.

Kan dog si at jeg ikke har god erfaring med å bestille fra billige nettbutikker, fant ut at det var en grunn til at det var billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt Joico K pak og var ikke fornøyd. Nå har jeg grovt hår, er vanskelig å finne shampo og særlig balsam som fungerer bra nok. Var ikke fornøyd med Redken heller, noe jeg nesten har vært alene om ;)

Anonymous poster hash: f5c74...e5f

Jeg er enig, kpak sjampo/balsam gjorde håret mitt vanskelig å gre, det ble litt seigt og tungt, og til og med statisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princess123

Jeg syntes Joico sin K-pak var veldig bra og duftet godt, og håret mitt ble mye sterkere og sunnere. Jeg syntes dog at Moroccanoil var bedre (lite minus for at den lukter litt stramt, men det lukter ikke av håret når det er tørt), men kan anbefale Joico også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Joico - Body Luxe.

Aldri vært så misfornøyd med en shampp noen gang. Håret ble elektrisk og tungt. Helt jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Joico - Body Luxe.

Aldri vært så misfornøyd med en shampp noen gang. Håret ble elektrisk og tungt. Helt jævlig.

Kjøpte du den hos frisøren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Sånn er det, alle har forskjellige erfaringer :) Jeg kan forøvrig ikke bruke body luxe sjampo OG balsam, eneste kombo som funker for meg er body luxe sjampo og balsam for tørt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Moisture shampoo, og for mitt hår (mye hår, normal tykkelse, blir fort fett) funker den VELDIG fint. Pluss at jeg lærte meg hvordan man faktisk skal vaske håret på best mulig måte. Brukte Daily Care, og da ble håret veldig hardt og "stråete". Moisture er kjempebra, derimot. Funker veldig fint!

Følger den pumpen med når man kjøper de store flaskene? Finnes bare til Redken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende erfaringer.

God erfaring med joico k pak kuren.

Får der i mot fett hår av color endure serien fra joico...

Egentlig et merke som får karakteren 2 av 6 for min del.

Anonymous poster hash: 712c7...e81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker BARE Joico, det er helt suverent. Jeg har også farget hår (nå og da), men bruker body luxe sjampoen og den blå balsamen for tørt/behandlet hår. For mitt hår er det den beste kombinasjonen, den er veldig mild og god og gjør ikke håret tungt. Veldig pleiende. Jeg har prøvd Kpak og en annen, men gjorde håret mitt for tungt. Du må ikke nødvendigvis bruker den for farget hår, for hele serien er veldig pleiende. Har også lillasjampoen jeg bruker nå og da for å holde fargen kald.

Kan dog si at jeg ikke har god erfaring med å bestille fra billige nettbutikker, fant ut at det var en grunn til at det var billig.

Hva er den dårlige erfaringen da?

Anonymous poster hash: c9c91...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den dårlige erfaringen da?

Anonymous poster hash: c9c91...bd2

At blivakker enten hadde solgt meg produkter som hadde gått ut på dato, eller ikke var ekte vare..

Varierende erfaringer.

God erfaring med joico k pak kuren.

Får der i mot fett hår av color endure serien fra joico...

Egentlig et merke som får karakteren 2 av 6 for min del.

Anonymous poster hash: 712c7...e81

Men da har du jo bare prøvd en sjampo som ikke er egnet for din hårtype, Joico har jo flere typer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Jeg har brukt Joico for farget hår, og håret ble forsåvidt fint, men hodebunnen begynte å klø noe så infernalsk at jeg måtte slutte å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...