AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 "Everybody has a twin out there". Meat ute og reiste i sommer og så ei jente som kunne vært tvillingen min, det var helt merkelig. Eneste forskjell var at hun var litt lavere og større enn meg. Uansett ble jeg helt satt ut, og følte jeg så meg selv, haha. De jeg reiste med la også merke til det og synes det var spesielt. Har du opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: b0160...84d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Ehm, det som skulle ha vært "var" ble til "meat" av en eller annen grunn.. Anonymous poster hash: b0160...84d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 "Everybody has a twin out there". Meat ute og reiste i sommer og så ei jente som kunne vært tvillingen min, det var helt merkelig. Eneste forskjell var at hun var litt lavere og større enn meg. Uansett ble jeg helt satt ut, og følte jeg så meg selv, haha. De jeg reiste med la også merke til det og synes det var spesielt. Har du opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: b0160...84d Nei Dere kunne ha fotografert dere sammen Anonymous poster hash: 77458...0fb
Gjest rådyr Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Nei, men jeg opplever hele tiden at folk tror de har sett eller truffet meg før, så finnes nok minst en person som ligner på meg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Aldri funnet av meg selv, men er en kar som ligner sånn på faren min. KLIN likens i utsende, samme type klær, tilogmed samme BIL i samme farge! Tatt feil så mange ganger at han kjenner meg igjen:P Han pleier å si til meg at det er litt stas med en stalker Anonymous poster hash: 4ed5b...811 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Jeg blir også ofte tatt for å være en annen. Når jeg sier at jeg ikke er den personen spør de " men heter ikke faren din "Hans" og jobber på "den bedriften""? Og når jeg igjen svarer at jeg ikke er den personen blir de snurte og virker som de ikke tror meg. Haha Ellers har det hendt at jeg har sett noen som ligner veldig, og blir overrasket over at jeg har såå markante trekk. Anonymous poster hash: 1f7e8...841
Hulderen Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Ja, jeg har et par dobbeltgjengere. Ikke så like at jeg syns vi ser ut som trillinger, men så like at andre stadig tar feil og vi selv ser at vi ligner.
fruBeist Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Ike som jeg har møtt, men en kompis påsto for noen år siden at jeg var kliss lik søsteren hans. Han brukte til og med hennes navn på meg (og da Therese forsvant fra Fjell i Drammen på slutten av 80-tallet var jeg såpass lik henne at jeg skremte pappa til å nesten kjøre i grøfta en regndag...)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Har opplevd at noen har tatt feil av meg og noen de kjente hehe. Og fått høre etter på jeg lignet veldig på .... Så tydligvis så har jeg en slags dobbeltgjenger jeg også Anonymous poster hash: ec3ec...855
Sola de Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 En mann sa til meg for mange år siden at jeg lignet så på søsteren hans.
Gjest Peanut Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Har kommet folk bort til meg som har begynt å prate om den og den oppgaven som skal innleveres til gitt dato eller folk i butikk som har kommet bort og sagt at hei lenge siden sist og hyggelig å se deg her og så fortsatt å prate om unger og familieliv og slikt og når jeg har sett uforstående på dem og sagt at de har tatt feil så blir det sånn oi, du ligner skikkelig mye på den personen du jo. O_o Javel...fint eller ikke? O_O Fascinerende saker.
Gjest _LilleMy Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Nei - bare opplevd at andre sier jeg ligner veldig på noen de kjenner første gang vi møtes, eller at folk jeg kjenner sier de nettopp så en som lignet veldig på meg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Nei, aldri truffet noen. Men eksen min har funnet seg en ny type og når du ser ham på bilder ligner han ekstremt mye på meg som var litt skremmende. Anonymous poster hash: ddc15...a0d 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Har flere ganger hørt at jeg ligner på noen. Jeg har et likt telefonnummer som noen også: Fikk stadig melding med spørsmål om når avsender skulle begynne på jobb. Jeg svarte hver gang at hun sendte til feil nr. Men hun fortsatte....Etter fire- fem slike mld i løpet av noen uker fikk jeg: begynner jeg tidlig i dag? Da svarte jeg: neida, kom kl tolv du. Etter dette fikk jeg ikke flere meldinger 😂Anonymous poster hash: 92741...428
chouette Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Har flere ganger hørt at jeg ligner på noen. Jeg har et likt telefonnummer som noen også: Fikk stadig melding med spørsmål om når avsender skulle begynne på jobb. Jeg svarte hver gang at hun sendte til feil nr. Men hun fortsatte....Etter fire- fem slike mld i løpet av noen uker fikk jeg: begynner jeg tidlig i dag? Da svarte jeg: neida, kom kl tolv du. Etter dette fikk jeg ikke flere meldinger Anonymous poster hash: 92741...428 Hoho
absinthia Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 (endret) Jeg har ikke møtt dobbeltgjengeren min, men hver gang jeg er i Steinkjer ( omtrent hvert skuddår) er det en masse folk som hilser på meg. Folk jeg passerer på kort avstand hilser og smiler og bilister vinker i vei, så det er tydeligvis et menneske som mange kjenner. Den første halvtimen jeg var i Steinkjer for ca 12 år siden, så trodde jeg at det bare var de innfødte som var fryktelig vennligsinnede, men så ble det svært påfallende, - spesielt når det gjentok seg året etter og noen år etter der. Jeg har også opplevd at trøndere påstår at de har snakket med meg på togstasjoner, truffet meg på fest i Trondheim, mener at de har sett meg på bilder fra en eller annen venninnes fest og lignende. Så om det er noen her som er en slank dame i slutten av 30-årene eller begynnelsen av 40, med kobberrødt, langt, bølgete hår bosatt i Steinkjer som har opplevd at bekjente synes at du har vært overlegen som ikke gadd stoppe for å snakke eller sette deg ned på utekafe sammen med deg, så er det altså jeg som har vært på gjennomreise. Endret 5. september 2014 av absinthia 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 nei men noen kjendiser ligner skikkelig på meg, bekjente og venner sender meg bilder også ser jeg det selv, etterpå. nei ikke ment som noe snikskryt, hakke sagt det var pene kjendiser Vanessa ann hudgens og hun ene fra beverly hills (nye) hu som er sammen med han mørke som lager musikk, begge gjør det da. hu siste syns jeg ikke ligner men vanessa s¨å jeg likheten når en kompis satte sammen bilder av meg og hu hvor begge smilte, også et bilde med ca lik sminke osv osv.. Kulere å se noen irl så kan man ta bilde da Anonymous poster hash: b4b52...0e5
inlovewith Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Jeg har visst en dobbeltgjenger i samme hjemby som meg selv! Eller så er det bare folk som ser dårlig... Jeg fikk nemlig husarrest fordi bestekompisen til pappa hadde sett meg røyke nede i byen. Jeg har aldri tatt så mye som et drag av en røyk noen gang, så jeg var innmari blid når jeg fikk husarrest for det liksom. 1
GørilB Skrevet 5. september 2014 #19 Skrevet 5. september 2014 Jeg og venninnen min får høre at vi er like. Til og med hennes mor syns vi er like. Ingen av oss ser det selv, men folk som ikke kjenner oss har faktisk trodd at vi var søstre.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #20 Skrevet 5. september 2014 Da jeg var yngre, fikk jeg høre at det var to søstre som lignet veldig på meg. Folk sa de lignet så mye på meg at det var lett å ta feil. Den ene var litt eldre enn meg og den andre litt yngre. De bodde i en annen bydel. En dag satt jeg på bussen og fikk nærmest sjokk da jeg så "meg selv" komme inn på bussen. Og ja, det var den ene av de to søstrene. Og likheten var nesten skremmende. Hun så på meg med store øyne, og jeg så på henne. Begge var nok ganske sjokkert. Så vi snakket ikke sammen. Dessverre. Dette er nå mange år siden, og jeg vet ikke om disse søstrene fremdeles ligner på meg. Anonymous poster hash: 13163...4d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå